Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Οι "φίλοι" της οθόνης

Καλησπέρα σας...

Αρχικά, να επισημάνω γι'ακόμα μια φορά τις ευχές μου σ' ένα πλάσμα που είχε χτες (11/08/09) τα γενεθλιά του, αναφέρομαι στη Χαρά που έγινε 19 χρονών!
Τις καλύτερες και θερμότερες ευχές μου με υγεία πάνω απ'όλα υπέροχη μου φάτσα!

Έπειτα, θέλω να σας εξηγήσω το γιατί επέλεξα τον παραπάνω τίτλο αλλά και που θέλω να καταλήξω..

Πόσο καιρό έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο?

Πολλοί από εσάς αρκετό διάστημα και για διάφορετικους λόγους ο καθένας χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.
Το διαδίκτυο μας προσφέρει διασκέδαση,ενημέρωση και ψυχαγωγία αλλά εγκυμονεί και πολλούς κίνδυνους.
Στο τομέα της ψυχαγωγίας ανήκουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως το τάβλι στο διαδίκτυο αλλά και η γνωριμία με νέα άτομα (εφόσον είστε "ανοικτοί" σε νέες γνωριμίες και ανταλλαγή νέων απόψεων για διάφορα θέματα).

Ωστόσο αυτές οι νέες γνωριμίες περιέχουν μεγάλο ρίσκο, γιατί δε ξέρεις το ποιον του ατόμου που βρίσκεται στην "απέναντι" οθόνη, ή μήπως κάνω λάθος?

Από προσωπική εμπειρία, μπορώ να πω πως έχω αρκετούς "φίλους" ή καλύτερα γνωστούς από διάφορα μέρη της χώρας αλλά και αρκετούς φίλους που εμπλουτίζουν" τις γνωρίμιες τους μέσω διαδικτύου..
Πολλούς απ'αυτούς τους γνωρίζω και προσωπικά και χαίρομαι γιατί έχουν σημαντική θέση στην εκτίμηση μου,με γνώμονα τις πράξεις αλλά και τις συζητήσεις που έχουμε κάνει..

Που θέλω όμως να καταλήξω?

Στ'ότι να μη δίνετε και τη ψυχή σας για τον φίλο σας ΕΑΝ δεν έχετε μια αρκετά ολοκληρωμένη άποψη για το χαρακτήρα του, ΕΑΝ δεν τον έχετε "τεστάρει" ότι αξίζει να βρίσκεται στη ζωή σας, γιατί όπως λέω συχνά, οι άνθρωποι είμαστε περαστικοί από τις ζωές των άλλων!!

Κλείνοντας, θέλω ν'αφιερώσω τη συγκεκριμένη ανάρτηση σε μια καθηγήτρια μου που συζητώντας μαζί της μου έδωσε αυτό τον τίτλο για μια ανάρτηση μου..

Σας χαιρετώ προσωρινά..

ΥΓ.Να προσέχετε όσους αγαπάτε πραγματικά και να το δείχνετε με πράξεις κάθε στιγμή γιατί πραγματικά το χαμόγελο της στιγμής είναι ανεκτίμητης αξίας..

ΥΓ.2."Σώσε με", ένα υπέροχο κομμάτι με ακόμα πιο υπέροχους στίχους, από την ερωτική φωνή του Γιώργου Παπαδόπουλου.

Τίτλος: Σώσε με
Στίχοι: Νικόλας Νικολάου
Μουσική: Νεόφυτος Νεοφύτου
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Παπαδόπουλος

Ίδιο σενάριο, σαν να ‘ναι η πρώτη μας φορά
Ίδιο σενάριο ίδιο το έργο σινεμά
Θα το γευτώ, πλάνο γνωστό
Ίδια υπόθεση, γνωστά τα πρόσωπα θολά
Ίδια υπόθεση και στο πανί εσύ μπροστά
να τα κοιτώ,να σου μιλώ

Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυο φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές
Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυό φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές

Ίδιο σενάριο ίδια τα πρόσωπα μπροστά
Ίδιο σενάριο, αποτυπώματα γνωστά
Και εγώ εδώ για να σωθώ

Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυό φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές
Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυό φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές

Σώσε με....!

Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυό φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές
Σώσε με, το τέλος δεν αντέχω δυό φορές
Σώσε με, στο σώμα μου επούλωσε πληγές

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=rtVkhNC6WfU

"Σώσε με.."

ΟΧΙ άλλες πληγές..

Καλή Ακρόαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: