Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Mας τελείωσε και αυτός...

Καλησπέρα σας...

Πάει και αυτός ο μήνας...

Μ'αρέσει που ξεκίνησα μια ανάρτηση, πάτησα δημοσίευση και πριν προλάβω να την ολοκληρώσω είχα 4 σχόλια..!!

Μ' αρέσει όταν με ξαφνιάζετε όλοι σας !!

Τούτος ο μήνας κύλησε σχετικά γρήγορα, 14 μέρες διακοπές δεν είναι και λίγες από το πουθενά, πολλές βόλτες και λίγα μαθήματα...

Κρατάω πολλές θετικές στιγμές -σωστή αναφορά σε σχόλιο- και συνεχίζω αναμένοντας την αλλαγή του κλίματος λόγω τον εορτών & σίγουρα διαφορετικές μέρες γιορτών από τις περσινές που δε θέλω να θυμάμαι...

Εύχομαι από καρδιάς ένα δημιουργικό & ανατρεπτικό Δεκέμβριο γεμάτο υγεία, αισιοδοξία & μικρές ή μεγάλες επιτυχίες στη ζωή του καθενός!!

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ.

Αν μ'αγαπάς δωσ' μου ένα δρόμο
να τον βαδίζω με σένα αγκαλιά
αν μ'αγαπάς γίνε ζωή μου
όσο θα ρίχνει το σώμα μου σκιά..

εξαιρετικά αφιερωμένο...

υγ.2. Η αθήνα είναι τόσο πολύχρωμη & ιδιαίτερη αρκεί να ξέρεις να ζεις την κάθε στιγμή με τη διαφορετικότητα της...

12 σχόλια:

Giannis είπε...

Καλό μηνα

Hfaistiwnas είπε...

Καλό μήνα να έχουμε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τελειωνει ο ενας, ερχεται ο αλλος!

Το θεμα ειναι να παίρνουμε καλά πράγματα από ολους

Καλο μηνα λοιπον

elena porcupine είπε...

Εδώ φεύγει ολόκληρος χρόνος σε λίγο, στον μήνα θα κολήσουμε? χιχιχιχι!!!

Φιλιά πολλά γλυκέ μου!!!

D.Angel είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα γλυκέ μου
Φιλιά πολλά

amalthia είπε...

έχω λατρέψει την Αθήνα αλλά μετα κατάλαβα ότι στη ζωή όπου σκατά και να είσαι αν δεν είσι ΕΣΥ καλά τότε δεν θα είναι τίποτα όμορφο γύρω σου..

σιχαίνομαι τα γνωμικά τύπου "μιλάω εκ πείρας" λλα το συγκεκριμένο το έχω ζήσει στο πετσί μου.

Καλό Μήνα Βάντζελ!!

Katerina είπε...

καλό μήνα!!
με υγεία!

!sweety! είπε...

Καλό μήνα και καλό χειμώνα!!!

Λατρεμένος μήνας ο Δεκέμβριος...από την αρχή μέχρι το τέλος του είναι χαρούμενος!!!Τόσο λαμπερός και γιορταστικός!!!Κοίτα να τον χαρείς όσο περισσότερο μπορείς!

Τις άσχημες στιγμές του παρελθόντος,και δε όταν αυτές συνδέονται με τις γιορτές,κοίτα να τις βάζεις στην άκρη!Και απλά σκέψου ότι...φέτος θα περάσεις τις πιο καλυτερότερες γιορτές EVER!!!!!!

P.S:Και η Θεσσαλονίκη είναι εξίσου πολύχρωμη και άκρως εορταστική!!!

Να περνάς καλά!!

zoyzoy είπε...

Καλό μήνα εύχομαι γεμάτο με εικόνες και δραστηριότητες που σε γεμίζουν.

Μπορεί να'ναι γιορτινός και στολισμένος αλλά όλα αυτά τα φώτα και τα γκλίτερ και μένα δεν μου φτιάχνουν την διάθεση κάθε φορά!

Να'ναι ο καλύτερος για σένα!

Με φιλιά θαλασσινά

afroO είπε...

καλό μήνα γλυκό παιδίιιιι!
θα ρθω να διαφωνήσω με την πολυχρωμία της αθήνας βέβαια,αλλά ντάξει,την αγαπώ!

Fleur είπε...

Καλοοο μηνα,και επισης παντα με αισιοδοξια και υγεια.:D

Vangel Greko είπε...

** Προς όλους **

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια σας

και το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως συμφωνώ με την "Κούλα" και την "Αμάλθια" απόλυτα!!