Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Και τώρα τι;

Απολύσεις, απεργίες, καταλήψεις, συγχωνεύσεις είναι μερικές από τις λέξεις που γράφονται και λέγονται καθημερινά απ' όλους είτε ξέρουμε τι σημαίνουν και ποια η ουσιαστική εφαρμογή τους στην ζωή μας είτε όχι...

Έχουμε φτάσει κυριολεκτικά στο χείλος της καταστροφής, όλοι έχουμε ευθύνη -άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο- ακόμα και αυτοί που στρουθοκαμηλίζουν.
Σίγουρα δε φταίει, την πληρώνει όμως, ο μισθωτός ή ο συνταξιούχος, φταίνε πολλοί μα στη χώρα της ατιμωρησίας & της ανομίας θα τη γλυτώσουν ξανά...

Και τώρα γίνεται μια τεράστια συζήτηση για το σχηματισμό κύβερνησης "εθνικής συνεργασίας" ή ακόμα καλύτερα κυβέρνησης με "ημερομηνία λήξης"!!

Πότε έγινε ξανά αυτό στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία;
Ποιος θέλει πραγματικά να χρεωκοπήσουμε;


Η απάντηση είναι μόνο 1!!
ΚΑΝΕΙΣ!!
Γιατί;

Ποιος θέλει να χάσει τη περιουσία του και να επιστρέψουμε στη δραχμή;
Η δραχμή ΔΕΝ είναι ισχυρό νόμισμα και μετά θα χρειαζόμαστε πολλές δραχμές για να αγοράζουμε 1 ευρώ!!
Κανένας στην Ευρωπαϊκή ένωση ΔΕΝ θέλει να χρεωκοπήσει η Έλλαδα γιατί αυτόματα δημιουργείται ένας τυφώνας που μπορεί να συμπαρασύρει τους πάντες και να καταστρέψει όχι μόνο την Ευρώπη αλλά και την Αμερική!!

Όλοι χρωστάνε σε όλους αυτό είναι κοινό μυστικό και γι' αυτό νοιάζονται για την "διάσωση" της Ελλάδας!!

Δυστυχώς είμαι τρομερά απαισιόδοξος τόσο για το άμεσο μέλλον όσο και για το μετά!!Ήδη οι Έλληνες μετανάστες είναι χιλιάδες και όσοι δεν μπορούν να φύγουν δε ξέρω πως θα μπορέσουν να ζήσουν!!

Υπάρχει λύση ή για την ακρίβεια υπάρχει άμεσα λύση για την επιβίωση όλων και όχι για την εξαθλίωση;

Ο χρόνος, οι πράξεις τους και η ιστορία θα τους κρίνουν...

Μη σταματήσουμε να προσπαθούμε & να ελπίζουμε ψάχνωντας να βρούμε κάθε στιγμή το χαμόγελο μας...

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Ίσως αυτό το κείμενο να είναι το επόμενο άρθρο μου...

υγ.2.

Ίσως έχω βγει εκτός τροχιάς μα είναι η ζωή μια τρέλα
Ο,τι αξίζει πρέπει να το κυνηγάς μες στη καταιγίδα που αγαπάς
Μη ζητάς καμιά ομπρέλα,πάμε εμείς και πίσω μην κοιτάς

Θέλει η ζωή μας τρέλα, ελπίδα, αισιοδοξία & προσπάθεια...

και μην ξεχνάτε πως υπάρχουν άνθρωποι που ΘΕΛΟΥΝ να ΖΗΣΟΥΝ μα ΔΕ μπορούν...

υγ.3. Η βία ΔΕΝ είναι η σωστή αντίδραση στην καταπίεση...

υγ.4. Πιο σημαντικό είναι να κοιτάς το ΔΑΣΟΣ και όχι το ΔΕΝΤΡΟ...

την ΟΥΣΙΑ δηλαδή...

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Για όλα αυτά πρέπει να μην σκέφτεσαι απαισιόδοξα!!! Μόνο καλά και μπροστά! Μπορεί να μην είναι όλα ρόδινα, αλλά θα έρθουν και καλύτερα!!
Καλή εβδομάδα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Θα έρθουν καλύτερα;
καλημέρα καλή βδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Tα εχω σκεφτει ολα αυτα τοσο καιρο πριν, αλλα εμεινα μονο σε κατι που ειπες, οσοι δεν μπορουν να φυγουν πως θα ζησουν;
Καλη εβδομαδα

D.Angel είπε...

Σηγχαρητήρια Βαγγελάκη μου
Πολύ όμορφο ποστάκι κι έχεις απόλυτο δίκιο! Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα! :) :)
Σμουατςςςςςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

Παντου προβληματισμοι τετοιου ειδους!!!

Διαβαζω τοσα...κρατιεμαι με νυχια και με δοντια να μη γραψω κι εγω!!!

Ολοι δικιο εχουν μα παντου εχω ενστασεις!!

Fleur είπε...

Όλοι όντως έχουμε αυτά τα κοινά προβλήματα.
Αλλά ας προσπαθήσουμε να είμαστε αισιόδοξοι.:D
Πιστεύω ότι θα έρθουν και καλύτερες μέρες.:)

Marouli είπε...

Οτι σκεψεις εχω επι του θεματος και δεν μπορουσα να τις κανω λεξεις..

Συγχαρητηριααα!!! Ειμαι πολυ περηφανη που δημοσιευτηκες αμεσως!!

Μαρουλοφιλακια! <3

Vangel Greko είπε...

Κάθε φορά που βλέπω το σχόλιο σου αγαπημένε μου Hfaistiwnas είμαι σίγουρος πως θα χαμογελάσω!!Κρατάω σίγουρα πως "θα έρθουν καλύτερα" γιατί η ζωή κάνει κύκλους!!

Η ερώτηση σου Φούλη μου είναι ρητορική ή ουσιαστική; Θέλω να πιστεύω πως θα έρθουν!!

Siren Girl πάντα μπορεί να υπάρξει τρόπος για να ζήσουν όσοι είναι εδώ γιατί ο κοινωνικός ξεσηκωμός οδηγεί σε άσχημες καταστάσεις!!

D.Angel σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γι' ακόμα μια φορά!!

Coula το γράψιμο σ' εκτονώνει μα υπάρχουν εφαρμόσιμες λύσεις; Εκεί κολλάμε όλοι!!

Τέτοια σχόλια σαν της Fleur πραγματικά μου σχηματίζουν απλόχερα ένα χαμόγελο!!

Τελευταίο και καλύτερο το Marouli !! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!