Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Νίκη ή Ήττα? Μάχη ή Πόλεμος?

Καλημέρα σας...
Καλή βδομάδα!

Μια νίκη δίνει χαρά και ικανοποίηση στον νικητή και λύπη και απογοήτευση στον ηττημένο..

Κάπως έτσι είναι και η ζωή μας...συνεχής εναλλαγή συναισθημάτων...

  • Νίκησε ο ΠΑΟ και πήρε το Κύπελλο Ελλάδος στο basket..χαρά και πανηγύρι..όμως πάλι επιστρέφουμε στα καθημερινά προβλήματα μήπως και τα λύσουμε.. [λέμε τώρα..]
    Νικήσαμε και στο ποδόσφαιρο..αλλά ο κρίσιμος αγώνας είναι την τετάρτη...άραγε εκεί τι θα γίνει?

    Σκέφτομαι όλους όσους έχω γύρω μου και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γιατί έχω τόσο ξεχωριστούς φίλους...
Αγαπάω..και εκτιμάω δύσκολα αλλά πραγματικά ξεχωρίζω αυτούς που έχω στη ζωή μου...
όπως τον Βασίλη,τον Άκη,το Μήτσο,τη Ρία,το Χρήστο...πραγματικά είναι πολλοί και πολλές..
σίγουρα θα ξεχάσω κάποιον..

Εσύ πάντως θέλω να ξέρεις πως με κάνεις χαρούμενο...ευτυχισμένο και μου δίνεις δύναμη..
γι'αυτό σ'αγαπάω μικρό μου πιτσιφιρίκι!

Η ανάρτηση αυτή γράφτηκε καθώς άκουγα το "Γύρνα σε Μένα" - Κιάμος Πάνος σ' ένα εξαιρετικό video...

Ορίστε και το Link:

http://www.youtube.com/watch?v=2SETGU5vM48&feature=related

Nα χαμογελάτε για να κάνετε τους άλλους ν'ανησυχούν..

Καλή βδομάδα να 'χουμε..! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: