Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Ισοπαλία...ή μήπως συμβιβασμός?

Καλησπέρα...

Λίγες ώρες μετά τον πρώτο αγώνα του ΠΑΟ στην Ισπανία το κλίμα που αντιλαμβάνομαι είναι θετικό..
Ο χθεσινός αγώνας έληξε στο 1-1 αλλά ΟΛΟΙ επισήμαναν την αδικία που υπέστη ο ΠΑΟ λόγω του διαιτητή και μάλιστα θα έπρεπε να έχει λήξει στο 0-2 και όχι στο 1-1.
Όλα λοιπόν εξαρτώνται από την απόδοση της ομάδας στον επαναληπτικό μέσα στο ΟΑΚΑ...
Οψόμεθα...

Νιώθω πολύ παράξενα μέσα μου...και ψάχνω να βρω το γιατί...
Από τη μια χαρά που θα φύγω για λίγα 24ωρα στην Αθήνα και από την άλλη μελαγχολία γιατί θ'αφήσω εδώ μόνη τη Δέσποινα..

Χτες κατάλαβα πόση ηρεμία μου δίνει..όταν την είχα αγκαλιά...αυτό αναζητάω από μια κοπέλα..να με ηρεμεί και να με κάνει να χαμογελώ..

Ύπάρχουν άραγε λέξεις να περιγράψω όλα εκείνα που θέλω να της πω?

Αλήθεια δεν ξέρω..θέλω να κάνω τόσα πολλά μαζί της αλλά δε ξέρω τι είναι γραφτό να γίνει..

Σίγουρα όμως νιώθει τους χτύπους της καρδιάς μου όταν είναι στην αγκαλιά μου..

Εσύ είσαι υπέροχο πλάσμα..τόσο ιδιαίτερο τόσο μοναδικό..προσπαθώ να σου δίνω "κομμάτια" της ψυχής μου για να είσαι ευτυχισμενό και χαρούμενο..

Τελικά, είναι φτωχές οι λέξεις γιατί δεν μπορούν να δείξουν τη σημασία των συναισθημάτων σου..

Ώρα για ετοιμασίες..

Έχω ταλαιπωρία σήμερα.. (μάλλον)

23:00 αναχώρηση από χανιά 07:30 (λογικά) άφιξη στον Πειραιά!

Καλό κουράγιο να έχω..!

υγ.Αφιερωμένο σε σένα..
ένα τραγούδι που σ'αρέσει και χαμογελάς κάθε φορά που στο ψιθυρίζω...
"Η αγάπη μου ένα βράδυ" - Μπουσουλόπουλος Πέτρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: