Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Η αντίθεση των συναισθημάτων μας...

Καλησπέρα σας...

Αρχικά, αισθάνομαι τόσο περίεργα εδώ και αρκετή ώρα..νιώθω μέσα μου ένα "σφίξιμο" και προσπαθώ να βρω το γιατί...

Σε κάθε κίνηση μας υπάρχει ένα "γιατί" και ένα αποτέλεσμα των πράξεων μας..

Έπειτα σήμερα συνάντησα ένα παλιό συμμαθητή μου, τον Θοδωρή και αισθάνθηκα πολύ αμήχανα..

Χάρηκα από τη μία αλλά από την άλλη άνοιξε το "ντουλάπι" με τις αναμνήσεις (όταν ήρθα σπίτι) και μελαγχόλησα..

Πόσες φορές άραγε ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω για να έχω διαφορετικές επιλογές στις πράξεις που έκανα στο παρελθόν (είτε πρόσφατο είτε μακρυνό)

Πόσες φορές έχετε σκεφτεί το ίδιο και εσείς?

Το παρελθόν οδηγεί στο παρόν και το παρόν δημιουργεί το μέλλον..

Έχω να προσθέσω και κάτι άλλο..

Πόσο γρήγορες είναι οι εναλλαγές των συναισθήματων μας σε σχέση με τα ερεθίσματα που δεχόμαστε?

Όπως αναφέρω και στο τίτλο της συγκεκριμένης ανάρτησης η αντίθεση των συναισθήμάτων μας είναι διαρκής όπως πχ. χαρά - λύπη.. (πόσο έντονα τα έζησα μέσα σε λίγα λεπτά!)

Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω πως...

πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο να κάνεις πράξη όλα αυτά που αισθάνεσαι και πως όσο τα λόγια αγγίζουν την καρδιά τόσο ένα φιλί δείχνει όλα εκείνα που δεν λέγονται...

Σ'Αγαπάω και Σ'Εκτιμάω γιατί το αξίζεις...

Να το θυμάσαι..

Αφιερωμένη η συγκεκριμένη ανάρτηση σ'ένα τόσο ξεχωριστό πλάσμα.. που θέλω να χαμογελάει..

για σένα..

ΥΓ. "Σου το αφιερώνω..." "συντροφιά" μου σε τούτη την συνάρτηση..
(το λατρεύω γιατί είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που έγραψα εγώ πριν καιρό)

αφιερωμένο...

Τίτλος: Σου το αφιερώνω
Στίχοι: Γιάννης Μαλλιάς
Μουσική: Ιορδάνης Παύλου
Πρώτη εκτέλεση: Πάνος Κιάμος


Το δικό μου τραγούδι δε θα μοιάζει με άλλα
η κατάθεση θα΄ναι της δικής μου ψυχής
Κρύβει έρωτες πάθη κρύβει λάθη μεγάλα
το ξεγύμνωμα θα΄ναι της δικής μου ζωής

Σου το αφιερώνω το έγραψα για σένα
όταν θα το ακούσεις θα θυμάσαι εμένα
Σου το αφιερώνω και αν το ψιθυρίσεις
θα έχω μια ελπίδα πως θα μ΄αγαπήσεις

Στο δικό μου τραγούδι θέλω απόψε ν΄ανέβεις
αν κι εσύ ταξιδεύεις μέσα απ΄τη μουσική
στο δικό μου τραγούδι θέλω απόψε ν΄ανέβεις
αν κι εσύ θα γυρεύεις μια καινούρια ζωή

Σου το αφιερώνω το έγραψα για σένα
όταν θα το ακούσεις θα θυμάσαι εμένα
Σου το αφιερώνω και αν το ψιθυρίσεις
θα έχω μια ελπίδα πως θα μ΄αγαπήσεις

Το δικό μου τραγούδι δε θα μοιάζει με άλλα..

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=3QIUSiAuQ-k

Δεν υπάρχουν σχόλια: