Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Αγωνία,Χαρά,Ενθουσιασμός!

Καλησπέρα σας!

Καλό Μήνα!

Σας έλειψα?

Έχω να γράψω πάνω από ένα μήνα και έχω τόσα πολλά να γράψω..

Αρχικά,να επισημάνω ότι επιστροφή ξανά στην κρήτη μετά από τις διακοπές του Πάσχα..!

Έπειτα λέω να ξεκινήσω από τα πιο πρόσφατα για να κάνω ένα ταξίδι μες στο χρόνο μέσα από τα όσα έγιναν όλο αυτό το διάστημα..

* Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ για 5η ΦΟΡΑ!
( πλέον κατέχει ένα εκπληκτικό ρεκορ 5 κατακτήσεων εκ των οποίων οι 4 μέσα σε μια δεκαετία )
* Πέρασα μια υπέροχη μέρα (την τελευταία μου στην Αθήνα πριν την αναχώρησή μου) που ήθελα πραγματικά να σταματήσω το χρόνο..
* Γνώρισα ένα υπέροχο πλάσμα (Παρθένος με οροσκόπο καρκίνο) που πραγματικά έχει υπέροχο μυαλό και χαρακτήρα..αλλά θέλει πολύ δουλειά ακόμα στον τομέα της ψυχολογίας..
Υπομονή να έχουμε και όλα γίνονται!
* Πήγα Πανούλη και πέρασα ΤΕΛΕΙΑ!

Επιτέλους πήρα ξανά αυτό που ήθελα..
Σιγά σιγά έχω δίπλα μου αυτά που θα με κάνουν ισχυρό και θα με οδηγήσουν στους στόχους μου..!
* Δυστυχώς όμως υπήρξαν και άτομα που με στεναχώρησαν με την αναξιοπιστία τους..
Τέσσερα άτομα έχουν μπει σε "μαύρη" λίστα
* Πέρασα υπέροχα Σαλαμίνα μαζί με τη Ρία και το Σάκη (αν και μ'αυτό το παιδί θα πλακωθούμε γιατί έχει αλλοπρόσαλλες αντιδράσεις ώρες ώρες!)

Έχω μπρόστα μου δρόμο για να τελειώσει και αυτό το εξάμηνο το οποίο πρέπει να είναι επιτυχήμένο για να μπορέσω να φτάσω στο τέρμα της διαδρομής αυτής και να γίνω ανεξάρτητος από τους γονείς μου...

Σας χαιρετώ προσωρινά και υπόσχομαι να γράψω περισσότερο για όλα όσα συνέβησαν τις μέρες της απουσίας μου...

Να χαμογελάτε για να κάνετε τους άλλους ν'ανησυχουν!

ΥΓ. Ένα υπέροχο τραγούδι άκουγα γράφοντας τα παραπάνω..

Τίτλος: Είναι κάτι δειλινά
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Ιακώβου

Το σπίτι φυλακή μια Κυριακή ακόμα μακριά σου
πώς φτάσαμε ως εδώ ξένοι
κι οι δυο να ζούμε για φαντάσου
ποτέ δε θα ξεχάσω τα λόγια που΄χες πει
πως για να μ΄αγαπήσεις δε φτάνει μια ζωή

Είναι κάτι δειλινά που νιώθω ερημιά
παράπονο με πιάνει
είναι θάνατος αργός αυτός ο χωρισμός
κομμάτια μ΄έχει κάνει
Είναι κάτι δειλινά που χάνομαι ξανά
στα μάτια τα δικά σου
η ζωή μου μια πληγή κρυφά αιμορραγεί
που είμαι μακριά σου

Ξυπνάω το πρωί και η ζωή ανόητη μου μοιάζει
το σπίτι αδειανό δεν είσαι εδώ κι η μέρα σκοτεινιάζει
Ποτέ δε θα ξεχάσω τα λόγια που΄χες πει
πως για να μ΄αγαπήσεις δε φτάνει μια ζωή

Είναι κάτι δειλινά που νιώθω ερημιά
παράπονο με πιάνει
είναι θάνατος αργός αυτός ο χωρισμός
κομμάτια μ΄έχει κάνει
Είναι κάτι δειλινά που χάνομαι ξανά
στα μάτια τα δικά σου
η ζωή μου μια πληγή κρυφά αιμορραγεί
που είμαι μακριά σου

Αφιερωμένο στο Ζώη για την υπέροχη βραδιά που περάσαμε μαζί στον Πάνο..

Με αγάπη και εκτίμηση..

Μέχρι τις 10/7 έχουμε να πάμε πολλές φορές ακόμα Ζώη!

Ορίστε και το LinK: http://www.youtube.com/watch?v=oc0nFs_2r3w

Δεν υπάρχουν σχόλια: