Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Το δώρο της Ζωής

Καλημέρα σας...

Τελευταία μέρα του Μαρτίου...
Πάει και αυτός...

Μετράω μέρες για να πάω Αθήνα...

Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω το πόσο πολύ το θέλω...

Έχω μέρες να γράψω αλλά σήμερα το νιώθω τόσο έντονα...

Παρατηρώ τη συνεχή εναλλαγή συναισθημάτων στους ανθρώπους και ανακαλύπτω τη μαγεία των ανθρωπίνων σχέσεων...

Χαρά,λύπη,θυμός,ενθουσιασμός...

Τα συναισθήματα σπάνια μπορούν να περιγραφούν με λέξεις, γιατί είναι τόσο φτωχές για να "δώσουν" την "ένταση" όλων αυτών που βιώνουμε κάθε στιγμή,κάθε λεπτό...

Ο χρόνος κυλάει δίχως σταματημό αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε εύκολα να το αντιληφθούμε αυτό παρά μόνο όταν μεγαλώνουμε κατά ένα έτος...

Η ανάρτηση αυτή γράφεται γιατί ΔΕΝ έχουμε αντιληφθεί ακόμα, στο βαθμό που θα έπρεπε τουλάχιστον, ότι ο χτύπος της καρδιάς μας είναι ΔΩΡΟ δωσμένο από το Θεό (φύση όπως θέλετε πείτε το)

Γιατί ο άνθρωπος είναι αχάριστος,γιατί νομίζει ότι ποτέ δεν θα υπάρχει ένα τέλος,γιατί συνέχεια ανεβάλλει τις επιθυμίες του αλλά και πολλά άλλα..

Γιατί ο άνθρωπος συνειδητοποιεί την πραγματικότητα όταν παθαίνει κάτι σοβαρό ή χάνει για το "μακρινό" ταξίδι κάποιο κοντινό του πρόσωπο...

Καλό είναι να μάθεις να κοιτάς το ΔΑΣΟΣ και όχι το ΔΕΝΤΡΟ...

γιατί οι άνθρωποι πηγαινοέρχονται στις ζωές των άλλων...

Η έννοια της ΖΩΗΣ σχεδόν ποτέ δεν εκτιμήθηκε σωστά...

Μην χάνεις άλλο χρόνο...

ΑΞΙΖΕΙ...

Αρκετά μελαγχολήσαμε...

C'est la vie!!

Ένα αληθινό τραγούδι με νόημα με ταξίδεψε μουσικά κατά τη συγγραφή τούτου του κειμένου. και είναι το "Έλα Ψυχή Μου" - Κιάμος Πάνος

Tίτλος: Έλα ψυχή μου
Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Μουσική: Αντώνης Σκόκος
Πρώτη Εκτέλεση: Κιάμος Πάνος

Αρχισε να ψιχαλίζει
τί παράξενος καιρός
κι έχω να με βασανίζει
στεναχώρια και θυμός
Στο παράθυρο κυλάνε
οι σταγόνες της βροχής
κάνει ψύχρα και φοβάμαι
πως κι απόψε δεν θα΄ρθείς

Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω αρρωστήσει
δεν ξέρω απόψε στην καρδιά μου τί να πώ
αν με ρωτήσει
Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω πεθάνει
η μοναξιά μου απόψε το΄βαλε σκοπό
να με τρελάνει

Αρχισε να σιγοβρέχει
μολυβένιος ο ουρανός
τόσο βάρος δεν τ΄αντέχει
η καρδιά μου δυστυχώς
Στο παράθυρο κυλάνε
οι σταγόνες της βροχής
κάνει ψύχρα και φοβάμαι
πως κι απόψε δεν θα΄ρθείς

Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω αρρωστήσει
δεν ξέρω απόψε στην καρδιά μου τί να πώ
αν με ρωτήσει
Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω πεθάνει
η μοναξιά μου απόψε το΄βαλε σκοπό
να με τρελάνει

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=TP_121SfpY4&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια: