Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Μάτια, ο καθρέπτης της ψυχής..

Καλημέρα σας!

Ποιος είναι ο καλύτερος καθρέπτης της ψυχής μας?

Τα μάτια..

Μάτια μυστήρια, μάτια ελκυστικά, μάτια αποκαλυπτικά, μάτια σαγηνευτικά, μάτια μελαγχολικά...

Λατρεύω να παρατηρώ τα μάτια των γύρω μου...
ιδιαίτερα τα μάτια που εκφράζουν μυστήριο..


Υπάρχουν άτομα που απλά παρατηρώ τα μάτια τους και ξέρω τι σκέφτονται, τι νιώθουν,τι θέλουν να πουν αλλά δεν τολμούν..

Υπάρχουν άτομα που τα μάτια τους εκφράζουν πιο πολλά απ'όσα λέει το μυαλό τους και η καρδιά τους..

Τα μάτια δείχνουν τα βιώματα μας,δείχνουν τη μελαγχολία,τον προβληματισμό μας, δείχνουν το πιο κρυφό μας πόθο,την πιο κρυφή μας σκέψη...

Αποκαλύπτουν όσα φοβόμαστε να πούμε,όσα αμφιταλαντευόμαστε να εκφράσουμε με οποιονδήποτε τρόπο..

Μη φοβάστε να αποκαλύψετε μικρές πτυχές της ψυχής σας...

Τα μάτια λένε όσα δεν λένε τα χείλη και η καρδιά...σχεδόν πάντα..


Τα μάτια είναι από τα πρώτα σημεία που παρατηρώ σε κάποιον/κάποια...γιατί εκεί μπορεί να βρεις τι πραγματικά αξίζει σ'εκείνο το συγκεκριμένο άτομο..


ΥΓ.Μουσική συντροφιά στην ανάρτηση αυτή ήταν το "Αυτό το καλοκαίρι" - Πέγκυ Ζήνα

Τίτλος: Αυτό το Καλοκαίρι
Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης
Πρώτη εκτέλεση: Πέγκυ Ζήνα

Το τελευταίο δειλινό,
το τελευταίο μου απόγευμα μ' εσένα,
είναι παράξενο, θολό, είναι σαν ψέμμα,
τί να μου κάνει ό,τι κι αν πω,
τί να μου κάνει ένα φιλί κι ένα τσιγάρο,
εγώ εσένα αγκαλιά θέλω να πάρω.

Αυτό το καλοκαίρι θα χαθεί μες στη βροχή
και τ' όνειρο που είδες δε θα βγει, εμείς μαζί. ( Χ2 )

Το τελευταίο δειλινό,
το τελευταίο μου απόγευμα μαζί σου,
θέλω η θάλασσα να πάρει τη μορφή σου,
έφυγες τόσο ξαφνικά
κι εγώ θυμήθηκα το πρώτο μας το βράδυ,
κι ήρθανε δάκρυα ξανά μες στο σκοτάδι.

Αυτό το καλοκαίρι θα χαθεί μες στη βροχή
και τ' όνειρο που είδες δε θα βγει, εμείς μαζί. ( Χ2 )

Αφιερωμένο στην αγαπημένη μου Λένα...

με όλη μου την αγάπη..και την εκτίμηση...

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=6jTiOlTu5io

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

εχω παψει να πιστευω και στα ματια...