Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Εσύ, εσύ, εσύ,εσύ!Μόνο εσύ...

Καλημέρα σας/Καλησπέρα σας

Ακόμα ένα ξημέρωμα με βρίσκει άϋπνο...κακό αυτό..γεμάτη βραδιά...με νεύρα όμως..

Κατάλαβα κάτι που δεν μ' άρεσε...ότι μου λείπεις εσύ..και εσύ..γιατί δε μιλήσαμε απόψε..

Που ήσουν ρε γαμώτο?

Για σένα λέω Ρένα..για σένα λέω Λίνα..για σένα λέω Στελλούκο...για σένα...

Εσύ είσαι η συνεχής παρουσία μου στο msn μου...γεμίζοντας με καθώς μιλάμε με διάφορα συναισθήματα..τόσο μοναδικά που μένουν χαραγμένα μέσα στη ψυχή μου..

Ένιωσα την απουσία σας και δεν ένιωσα καλά...γιατί κάθε μέρα που περνάει σας φέρνω πιο κοντά στη ψυχή μου...

Είσαι τόσο μα τόσο μοναδική...τόσο ιδιαίτερη...τόσο ανατρεπτική..που δίνεις τη δική σου "πινελιά" στη ζωή μου...στον τρόπο σκέψης μου...

Εύχομαι και ελπίζω σε λίγες ώρες να μην λείπει ΚΑΜΙΑ σας...

Ξέρετε το καθιερωμένο ραντεβού για εκπομπή..θέλετε να λείπετε?

Δεν το πιστεύω..

Αφιερωμένο το κείμενο με όλη μου την αγάπη..στη Ρένα..
για τις σωστές επισημάνσεις της αλλά και γιατί γίνεται καλύτερη κάθε μέρα,χάρη σε μένα,ελπίζω..

Σας αφιερώνω όμως και το παρακάτω τραγούδι που πραγματικά η ερμηνεία του είναι απίστευτη..

Η πρώτη εκτέλεση από το "Να με προσέχεις" από τον μεγάλο Διονύση Σαββόπουλο..

Καλή Ακρόαση!

ΥΓ. Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=TILwTz3e9DI

Δεν υπάρχουν σχόλια: