Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Όνομα..χαρακτήρας..εμφάνιση..

Καλημέρα σας..

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε..

Πριν πω οτιδήποτε έχω να υπογραμμίσω την ήττα του ΠΑΟ την τρίτη μέσα στο ΟΑΚΑ από τη Βιγιαρεάλ και τον αποκλεισμό από την συνέχεια του Champions League

Πάμε τώρα στις σημερινές σκέψεις..

Έχω γνωρίσει όλα αυτά τα χρόνια...χιλιάδες κόσμου (Ιφι μην με πεις πολύ ψώνιο αλλά αυτό ισχύει)

Σημασία έδινα στο όνομα..και μετά στην εμφάνιση...όπως συνήθως κάνει η πλειοψηφία..όμως πολλές φορές παρατηρούσα τόσο έντονα τα μάτια που δεν μ'ένοιαζε τίποτε άλλο..

Κάπως έτσι παρατήρησα τα μάτια της Ιφιγένειας..

Μιας μικρής διαβολίνας με τσαμπουκά..αλλά και πληγωμένα κομμάτια της ψυχής της..

Να πω την αμαρτία μου την γούσταρα στην αρχή...και συνεχίζω να την γουστάρω..αλλά λόγω κάποιον κακών συνθηκών και λάθος πληροφοριών άλλαξε λίγο η αποψή της για μένα..

Θεωρώ ότι είναι πολύ εξηγημένο παιδί..πανέξυπνο..αλλά με αρκετό εγωισμό..

Αυτό που θέλω να της επισημάνω είναι ότι είναι τιμή μου που είναι στη ζωή μου..

Μακάρι να φτάσω να γίνω "κολλήτος" της ή έστω να είμαι πάρα πολύ κοντά της κάθε στιγμή..

Ιφιγένεια κέρδισες τόσο την εκτίμηση μου όσο και την καρδιά μου γιατί το αξίζεις..

Κάθε μέρα να γίνεσαι καλύτερη...αυτό θα είναι για μένα το καλύτερο..

Επισήμανση!

Τα σποτ πότε διάλο θα μου τα κάνεις?:Ρ

Σου αφιερώνω το Remix της χαρτορίχτρας με το Playing The Angel [αν θυμάμαι σωστά τον τίτλο..] το λόγο τον ξέρεις..

ΥΓ.Ανάποδα...από μένα για σένα..με εκτίμηση..και αγάπη...

και το τραγούδι σου έρχεται..γραμμένο μόνο από μένα..για σένα..αποκλειστικά..

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=eJ0XWaGP7kA&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια: