Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Χανιά, μια υπέροχη πόλη..αλλά...

Καλησπέρα σας..

Οφείλω να ομολογήσω ότι το σημερινό πρωινό μου..ήταν "γεμάτο" γιατί ήπια τον καφέ μου με κάποιον που πραγματικά έχω ξεχωρίσει εδώ και πολύ καιρό..

Έμαθα πολλές και χρήσιμες πληροφορίες..που μου έδωσαν το ερέθισμά για την ανάρτηση που γράφεται τούτη τη στιγμή..

Όπως ανέφερα στον τίτλο.. το κύριο μέρος της συγκεκριμένης ανάρτησης είναι η πόλη που ζω τον περισσότερο καιρό..τα Χανιά..

Αλήθεια πόσοι από τους ντόπιους έχουν εξερευνήσει κάθε σημείο της υπέροχης τούτης πόλης?

Πόσο χρόνο έχουν ξοδέψει περπατώντας σε όχι και τόσο φημισμένα μέρη για ν'ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες ομορφίες που αυτά κρύβουν?

Έχω τη χαρά να λέω ότι έχω περπατήσει αρκετά σημεία και χώρους της συγκεκριμένης πόλης.. όπως πχ στενάκια που αποπνέουν μυστήριο..

Λατρεύω να περπατάω κυρίως την ώρα του ηλιοβασιλέματος στην "Ελευθερίου Βενιζέλου" στο ύψος γνωστού κέντρου διασκεδάσεως..

Έχει υπέροχη θέα..με ταξιδεύει η εικόνα της θάλασσας αλλά και ο ήχος των κυμάτων..

Πόσο λατρεύω τη θάλασσα..με γαληνεύει..με ταξιδεύει..με ηρεμεί..

Δυστυχώς όπου υπάρχει η θετική πλευρά υπάρχει και η αρνητική..

Εννοώντας ότι πολλά μέρη είναι παραμελειμμένα..γεμάτα σκουπίδια και αρκετά επικίνδυνα αντικείμενα..

Τρανό παράδειγμα..οι δύο στάσεις του λεωφορείου κοντά στην αρχιτεκτονική σχολή στη Χαλέπα...

Γιατί να δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα σε όσους περνάνε απο εκεί?

Κλείνοντας, έχω να κάνω μια ευχή...

Μακάρι..κάποια στιγμή όλες οι πόλεις να είναι πόλος έλξης πρώτα για τους "εσωτερικούς" τουρίστες και μετά για τους "εξωτερικούς"

Όλοι μας μπορούμε να κάνουμε κάθε πόλη καλύτερη..ανεξάρτητα από τους τοπικούς φορείς..

Κάντε το..

ΥΓ.Η συνάρτηση συντάχθηκε με μουσικό "χαλί" το "Κόκκινο Φιλί" - Μπλε

Ορίστε και το LinK: http://www.youtube.com/watch?v=CYKrqGe5gA8

Δεν υπάρχουν σχόλια: