Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Μα-Ρία,Πουλχε-Ρία,Παστε-Ρία,Μπατα-Ρία, Όλα Εσύ...

Χαίρεστε..

Ξημέρωμα γύρω στις 5 και μισή..ακούγοντας ένα υπέροχο τραγούδι που μου αφιέρωσε το υπέροχο πλάσμα,η Ρία..
Το ακούω στίχο προς στιχο για να νιώσω και να καταλάβω το νόημα του..

"Μείνε όποιος και αν είμαι σ'έχω ανάγκη αυτό το βράδυ"

Τόσο αληθινός στίχος που πραγματικά καταλαβαίνω έστω και λίγο τη σημασία που έχω στη ζωή τούτης της κοπέλας, που πραγματικά έχει τεράστια θέληση για να ζήσει παρόλα τα προβλήματα υγείας που έχει..

Έχω αναφέρει σε άλλη ανάρτηση το πόσο πολύ την εκτιμώ και χαίρομαι που έιναι στη ζωή μου..γιατί τέτοιοι άνθρωποι πραγματικά σπάνια συναντάς στη πορεία της ζωής.
Λατρεύω το γέλιο της..τα μάτια της, γεμάτα μελαγχολία από τη μια και σπίθα γεμάτη ζωή απο την άλλη..

Χαίρομαι που την έχω γνωρίσει από κοντά,που έχει κομμάτια της ψυχής μου,που μπορώ να την αποκαλέσω ΦΙΛΗ,που μπορώ να την συμβουλευτώ,που ξέρω πως θα κάνει ότι μπορεί για να χαμογελάω...

Ξέρεις κάτι Ρία..δε βρίσκω λέξεις να καλύπτουν τις σκέψεις μου..τις θεωρώ τόσο φτωχές..

Δεν υπερβάλλω απλά αυτό που νιώθω για σένα η εκτίμηση και η αγάπη που σου έχω δεν περιγράφεται με λόγια..

Να ξέρεις ότι αυτό μου συμβαίνει σπάνια..και σε τιμάει..

Με τιμάει που έχω χώρο στη ζωή σου...
Με τιμάει που έχω χώρο στην καρδιά σου...
Με τιμάει που έχω χώρο στη ψυχή σου...
Με τιμάει που μου δίνει χρόνο στη ζωή σου..για ν'απολαύσω το γέλιο σου..τ'οποίο λατρεύω..

Είσαι η Ρία..που ΘΕΛΕΙΣ να ζήσεις και αυτό σε τιμάει...

Εγώ είμαι εδώ για να σου δώσω δύναμη για να συνεχίσεις..

Κάθε μέρα που ζεις είναι θαύμα..και γι'αυτό ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...

Σ'εκτιμάω...

Σ'ευχαριστώ..

Να χαμογελάς..

Ολόκληρη η ανάρτηση γράφτηκε υπό τους ήχους του τραγουδιού "Μείνε" από τη φωνή του Αντώνη Ρέμου..

Του τραγουδιού που ΕΣΥ μου αφιέρωσες..και πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ...

Σ'ευχαριστώ...για ΟΛΑ..

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=-_SQebjrlec

ΥΓ. Τίτλος: Μείνε
Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση: Αντώνης Ρέμος

Μείνε σώμα μου γίνε, γίνε ψυχή μου
μείνε μαζί μου
Μείνε μες στον καθρέφτη, η νύχτα πέφτει
μείνε μαζί μου

Μείνε μες στα όνειρά μου γίνε φόβος και χαρά μου
Μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε
Στο λαιμό μου αποκοιμήσου, να ονειρευτώ μαζί σου
μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε

Μείνε όποιος κι αν είμαι, σ' έχω ανάγκη
αυτό το βράδυ
Μείνε σβήνω το χρόνο, για σένα μόνο
μείνε μαζί μου

Μείνε μες στα όνειρά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: