Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Irene: Ένα πληγωμένο μεγάλο παιδί...

Καλησπέρα σας...

Η ανάρτηση που θα διαβάσετε παρακάτω είναι η δεύτερη με θέμα ένα συγκεκριμένο πρόσωπο της ζωής μου..

Το πρόσωπο αυτό έχει τ' όνομα Ειρήνη ή αλλιώς Irene...

Είναι ένα άτομο που έχω παρεξηγήσει πολλές φορές κ έχω μιλήσει με σκληρά λόγια εναντίον της..

Είναι όμως και το άτομο που για χάρη της ξενύχτησα 3 σερί μέρες γιατί με χρειαζόταν πραγματικά..

Γνώρισα την Ειρήνη πριν περίπου 3 χρόνια και η πρώτη εντύπωση που είχα ήταν ότι πρόκειται για ένα ξανθό χαζοχαρούμενο που δεν ξέρει πως να περάσει την ώρα της..

Όσο πέρναγε ο καιρός κατάλαβα ότι αυτό δεν ισχύει..αλλά ήταν ένα άτομο τελείως διαφορετικό και αυτό απλά ήταν η "εικόνα" της..

Με τον καιρό κατάλαβα ότι έχει πληγωθεί πολύ και γενικά έχει ένα σχετικά άσχημο παρελθόν εξαιτίας των συμπεριφορών που αντιμετώπισε από το περιβάλλον της (οικογενειακό, φιλικό και συναισθηματικό)...

"Δέσαμε" περισσότερο πέρυσι το καλοκαίρι και αυτό το οφείλω σ' ένα πλάσμα που δεν είναι πια στη ζωή μου, την Αγγελική..

Μιλούσαμε με τις ώρες και έμαθα πολλά στοιχεία για τη ζωή της που πραγματικά δεν πίστευα ότι έχει περάσει τόσα πολλά..

Κατάφερε με τον τρόπο της να κερδίσει την εκτίμηση μου και να σκέφτομαι συνέχεια αν είναι καλά και αν χρειάζεται την στήριξη μου τις στιγμές που δεν είναι καλά ψυχολογικά...

Πιστεύω ότι έχει μάθει πράγματα από μένα όπως την υπομονή,την υπέρμετρη καφρίλα, την ηρεμία αλλά πιο πολύ θέλω να πιστεύω ότι στο πίσω μέρος του μυαλού της έχει πάντα την ατάκα μου " να χαμογελάς για να κάνεις τους άλλους ν'ανησυχούν"...

Έπειτα, πριν κάποιο χρονικό διάστημα της πρότεινα να γίνει κανονική μου κουμπάρα (πραγματικά το θέλω πολύ και δε μετάνιωσα στιγμη που της το είπα γιατί το ένιωθα βαθιά μέσα μου τόσο έντονα) και φυσικά δέχτηκε με μεγάλη χαρά..

Είναι ένα πλάσμα που δεν θέλω να χάσω από τη ζωή μου γιατί με το δικό της τρόπο με κάνει να χαμογελώ και πολλές φορές με κάνει πιο δυνατό..

Θέλω να την στηρίζω σε κάθε βήμα που κάνει στη ζωή της και να την προστατεύω από οποιονδήποτε κίνδυνο θα την κάνει να πονέσει είτε ψυχικά είτε σωματικά...

Τέλος, θέλω να ξέρεις πως όλα όσα διάβασες βγήκαν από τα βάθη της ψυχής μου και δυσκολεύτηκα πολύ να βρω τις λέξεις που να εκφράζουν απόλυτα αυτό που νιώθω και πιστεύω για σένα..

Μη διστάσεις ποτέ να με πάρεις τηλ αν το έχεις ανάγκη ή απλά θες να μ'ακούσεις..

Είμαι, ήμουν και θα είμαι πάντα δίπλα σου...

ΥΓ. Σ' ευχαριστώ για όσα έχεις κάνει μέχρι τώρα, για το χώρο και το χρόνο στη ζωή σου και στη ψυχή σου..

ΥΓ.2.Να προσέχετε όσους αγαπάτε πραγματικά και να το δείχνετε με πράξεις κάθε στιγμή γιατί πραγματικά το χαμόγελο της στιγμής είναι ανεκτίμητης αξίας..

ΥΓ.3.Μάθε να εκτιμάς τους γύρω σου με πράξεις και κράτα και μια "πισινή" δεν κάνει κακό...

ΥΓ.4 Έψαξα πολυ για να βρω κάποιο τραγούδι που να εκφράζει όλα όσα θέλω να θυμάσαι πάντα...

Σου αφιερώνω με όλη μου την εκτίμηση και την αγάπη το τραγούδι με τίτλο "θα 'μαι πάντα εδώ" από τον εξαιρετικό δημιουργό και τραγουδιστή Δημήτρη Κοργιαλά

Τίτλος: Θα 'μαι πάντα εδώ
Στίχοι: Δημήτρης Καρράς & Δημήτρης Κοργιαλάς
Μουσική: Δημήτρης Κοργιαλάς
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Κοργιαλάς


Είναι η νύχτα βιαστική
Και το όνειρο τραυλίζει
μια αδύναμη στιγμή παντα πίσω μας γυρίζει
Όταν όλα παν καλά
πάντα έρχεται ένα ψέμα
Μην φοβάσαι τη φωτιά
άσ' τα δύσκολα σε μένα
άσ' τα δύσκολα σε μένα

Θα 'μαι πάντα εδώ το χέρι να σου κρατάω
όταν έχεις τις μαύρες σου
κι όταν λες δεν μπορώ
Θα σε παίρνω αγκαλιά
στ' αστέρια για να σε πάω
Γιατί εγώ αγάπη μου
για σένα μόνο ζω

Το θυμάμαι είχες πει
πως δεν σαρέσουνε τα γκρίζα
η ζωή σου μια βροχή
που ξεβάφει μια μαρκίζα
Τώρα πια δεν μου γελάς
Να ξερα ποιοι σε πονάνε
Θα θελα να μην ξεχνάς
πως τα δάκρυα δεν σου πάνε
πως τα δάκρυα δεν σου πάνε

Θα μαι πάντα εδώ το χέρι να σου κρατάω
όταν έχεις τις μαύρες σου
κι όταν λες δεν μπορώ
Θα σε παίρνω αγκαλιά
στ' αστέρια για να σε πάω
Γιατί εγώ αγάπη μου
για σένα μόνο ζω

Ορίστε και το Link: http://www.youtube.com/watch?v=0qBEbQLRQT8&feature=related

Καλή Ακρόαση!!

[μόνο για σένα αφιερωμένο...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: