Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Οι φίλοι πάντα είναι ΜΑΖΙ σου στις δύσκολες στιγμές...

Καλησπέρα σας...

Ποιο είναι το πιο δυνατό συναίσθημα που βιώνεις μετά από ένα χωρισμό;

Νομίζω πως είναι η λύπη και η στεναχώρια ακολουθούμενα από ένα "γιατί" μήπως και καταφέρεις να βρεις απαντήσεις στις ερωτήσεις που σε βασανίζουν...

Ποιοι θέλεις να σε στηρίξουν στα δύσκολα;

Εκείνοι που σε ξέρουν καιρό, σ'εκτιμούν και σ'αγαπούν με πράξεις και ξέρεις πως θέλουν το χαμόγελο σου...οι φίλοι σου...

Εκείνα τ'άτομα που δε σε παρεξηγούν, σε στηρίζουν, περνάτε ώρες μαζί και μέσα στην καρδιά & στην ψυχή σου έχουν ξεχωριστή θέση και είναι πάντα ή σχεδόν πάντα δίπλα σου στις δύσκολες στιγμές...

Στην επιλογή των φίλων μου θεωρώ πως είμαι αυστηρός αλλά και δίκαιος και έτσι έχω καταφέρει να έχω εξαιρετικούς ανθρώπους δίπλα μου, ο καθένας με τη δική του μοναδική προσωπικότητα, που με στηρίζουν και θέλουν πραγματικά να είμαι καλά.
Δε θα ξεκινήσω ν' αναφέρω τα ονόματα τους γιατί σίγουρα θα ξεχάσω κάποιον και θα είναι άδικο, το μόνο όμως που πρέπει ν'αναφερθεί είναι πως γι' ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ποιοι με στηρίζουν πραγματικά και το ποιοι θέλουν το καλό μου...

Επιπλέον, οι φίλοι έχουν την ψυχραιμία και την υπομονή να παρατηρούν τη ζωή σου σφαιρικά και με τις επισημάνσεις τους να σε εξελίσσουν, να σου τονώσουν την αυτοπεποίθηση και να σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο.

Τους ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο τους, για τις συμβουλές τους, για τις απόψεις τους, για όλα όσα με κάνουν να προβληματίζομαι, να ηρεμώ και να χαμογελώ χάρη σε αυτούς...

Μην ξεχνάς τους φίλους σου, γιατί αν και μένουν διακριτικά στο παρασκήνιο, πάντα νοιάζονται για σένα χωρίς δόλο και μόνο με αγάπη!!

Τέλος, να επισημάνω πως στα δύσκολα φαίνεται ποιος θέλει να σε ακούσει με υπομονή και να προσπαθήσει να επαναφέρει το χαμόγελο σου...

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Εξαιρετική η ερμηνεία της Χαρούλας Αλεξίου στο τραγούδι "οι φίλοι μου χαράματα" που με συντρόφευε σε τούτη τη συγγραφή...

υγ.2. Οι φίλοι δεν φεύγουν οι υπόλοιποι είναι περαστικοί στις ζωές των άλλων..

υγ.3. Μην ξεχνάς να λες ευχαριστώ για όλα όσα σου προσφέρουν οι φίλοι σου γιατί αυτό δείχνει πως ξέρεις να εκτιμάς τους ανθρώπους που έχεις δίπλα σου...

υγ.4. Η φιλία είναι ιερή και χτίζεται βήμα βήμα...

1 σχόλιο:

ασωτος γιος είπε...

οι φιλοι, ιερες συγγενειες