Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Την κέρδισες άτιμε...

Καλησπέρα σας...

Τούτη η ανάρτηση είναι αποκλειστικά αφιερωμένη σ'εκείνον, που είχε χτες τα γενέθλια του, και είναι ένα μικρό δώρο από μένα...

  • Πως ξεκίνησε λοιπόν η γνωριμία μας??
Ένα ανοιξιάτικο απόγευμα-12 Μαρτίου 2010- προσπαθούσα απεγνωσμένα να φτιάξω ένα video για το τραγούδι του Πανούλη "σφύριξα κι έληξες" αλλά κάτι το πρόγραμμα, κάτι η υπομονή που δεν έχω πολλές φορές, κόντεψα να πετάξω το laptop από το παράθυρο ( κρίμα δεν είναι ε?? )

Έτσι λοιπόν, αναζήτησα τη βοήθεια κάποιου, που θα έχει όρεξη και υπομονή για να με βοηθήσει, και να ο πρόθυμος ξεπρόβαλλε...

  • Τι το ήθελε όμως ο άτιμος??
Τον βομβάρδισα με απορίες, πως να κάνω αυτό, το άλλο, το παράλλο, μέχρι που καταλήξαμε να του στέλνω το video και να το κάνει ο ίδιος...

(το είχε λίγο το ψώνιο μέσα του να πω την αλήθεια)

Οφείλω να ομολογήσω πως η δημιουργία του με ενθούσιασε και του απέδωσα τα εύσημα μου!!

Μετά όμως ξεκίνησε η συζήτηση για να μου κάνει κι άλλα video, άλλο που δεν ήθελε και εκείνος και φτάσαμε αισίως στα 43-views να μαζεύουν τα καμάρια μου- γεμίζοντας με ποικίλα συναίσθηματα τους παραλήπτες πολλών από αυτών...

Πέρασε ο καιρός και δημιουργήθηκε μια σχέση σεβασμού, εμπιστοσύνης,εκτίμησης,φιλίας, συνεργασίας και έχουμε φτάσει στο σημείο να του έχω αδυναμία και ν'ανησυχώ όταν έχω μέρες να του μιλήσω ή ν' αξιωθεί ν'απαντήσει σ'ένα μου μήνυμα...

  • Γιατί τα γράφω όλα αυτά??
Γιατί θέλω τούτη η ανάρτηση να μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό και στην καρδιά του καλού μου φίλου Λεωνίδα ως ένα μικρό δώρο για τα γενέθλια του (το έριξε στην κρεπάλη γαρ)

Σου εύχομαι ΠΑΝΤΑ από καρδιάς να έχεις την ΥΓΕΙΑ σου (σωματική και ψυχική) παρέα με την ψυχική ισορροπία σου και μετά να κάνεις πράγματα που να σε γεμίζουν και να μην ξεχνάς ποτέ όσους θέλουν το χαμόγελο σου...

Όλα τα υπόλοιπα είναι τόσο μικρά που δεν αξίζει να τα σκέφτεσαι παραπάνω από μια μέρα...

Και όπως έγραψα και κάπου...

"Πιστεύω πως είναι το καλύτερο τραγούδι για σένα, για την ξεχωριστή μέρα των γενεθλίων σου...

Ξέρεις πως κατάφερες να κερδίσεις [ με κόπο ] κάτι πολύ σημαντικό για μένα, την εκτίμηση μου,που μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται πως την ΑΞΙΖΕΙΣ στο μέγιστο βαθμό...

Πολλές φορές μισώ τα site κοινωνικής δικτύωσης αλλά ξέρω πως έσκα
σες το πιο ΠΛΑΤΥ χαμόγελο σου βλέποντας το κινητό σου να γράφει τ'όνομά μου και ειδικά όταν το διάβαζες...

Σου αξίζουν τα καλύτερα, ακόμα και αν είναι τα δυσκολότερα...

Χρόνια καλά!!
Χρόνια Πολλά!!

με υγεία, σωματική και ψυχική

γεμάτα δημιουργία και αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά...

τον κόσμο χαρούμενο μέσα από τις εικόνες που επιλέγεις

μ' εκτίμηση

Vangel® Greko "


υγ. μέσα από την καρδιά μου πιστεύω σε σένα και σε θέλω πάντα δυνατό και ξέρεις πως κάπου εκεί τριγύρω είμαι και εγώ ε?? ;)


Σου αφιέρωσα το τραγούδι από το συγκρότημα Φίλοι για πάντα με τίτλο "Χρόνια Πολλά"
Χρόνια Πολλά - Φίλοι για Πάντα

Πιστεύω πως θα συμφωνήσουν μαζί μου πολλοί από εκείνους που γέμισες τη ψυχή τους με την οπτικοποιηση των τραγουδιών, που μαζί επιλέγαμε ή μας ζητούσαν,στο να είσαι δηλαδή γερός, δυνατός και να χαμογελάς...

Ελπίζω και εύχομαι να σ'έκανα λίγο καλύτερο άνθρωπο και πιο αισιόδοξο με την παρουσία μου στη ζωή σου...

Σας χαιρετώ προσωρινά..

υγ. Ποτέ μην ξεχνάς όσους σε στηρίζουν όταν λείπει το χαμόγελο από τα χείλη σου...

υγ.2. Κανόνισε ν'ανέβω και να μην είσαι εκεί...

Μου το υποσχέθηκες και δεν το ξεχνάω...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω λόγια...Σε ευχαριστώ...Είδες καμιά φορά τα site κοινωνικής δικτύωσης?Θα τα πούμε σύντομα...όπου γης και πατρίς...άλλωστε οι αποστάσεις δε χωρίζουν τους ανθρώπους...μόνο όταν θελήσουμε εμείς ξεχνάμε...
Λεωνίδας

ασωτος γιος είπε...

πολυ μαρεσει που γνωριστηκατε ετσι
τελικα το ιντερνετ δεν εχει σαιτ της συμφορας
μπορουν να συμβουν τα παντα