Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

" Salt " για σήμερα...

Καλησπέρα σας...

Μέρα 2η στην Αθήνα και σήμερα το πρόγραμμα περιελάμβανε ένα κακό -άφησα το κινητό μου για επισκευή & είμαι με δεμένα χέρια- & ένα καλό, πήγα κινηματογράφο!!

Πήρα τον ξάδερφο & πεταχτήκαμε μέχρι τη Νέα Σμύρνη -πολύ μακριά τι να σου πω- και είδαμε την ταινία της Angelina Jolie με τίτλο "Salt".

Οφείλω να ομολογήσω πως μου άρεσε και σας προτείνω να τη δείτε...

Αυτή η εναλλαγή ξανθού και μελαχροινού ήταν λίγο σοκαριστική αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως καστανή είναι καλύτερη!!

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Χαίρομαι όταν βλέπω νέους αναγνώστες ν'αφήνουν το σχόλιο τους!!

υγ.2.

Θα θυμάμαι με τον ήλιο το πρωί
πως ήσουν κάποτε για μένα της μέρας το φως
θα θυμάμαι με τον ήχο της βροχής
πως όταν έφυγες μια μέρα  έκλαψε ο ουρανός


αφιερωμένο... 

υγ.3. Πρωταγωνιστούν: Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor, Andre Braugher
Σκηνοθεσία: Phillip Noyce
Σενάριο: Kurt Wimmer και Brian Helgeland
Βασισμένο σε μια ιστορία του: Kurt Wimmer
Παραγωγοί: Lorenzo di Bonaventura, Sunil Perkash

Υπόθεση:

Όταν προετοιμαζόταν να δουλέψει για τη CIA, η Εβελιν Σολτ (Τζολί) έδωσε όρκο καθήκοντος, τιμής και πίστης στην πατρίδα.
Οταν ένας Ρώσος που έχει αυτομολήσει στην Αμερική θα την κατηγορήσει ως Ρωσίδα κατάσκοπο, θα κληθεί ν’ αποδείξει την πίστη της σ’ αυτές τις αξίες.
Η Σολτ, γνωρίζοντας ότι θα γίνει στόχος καταδίωξης, θα χρησιμοποιήσει τις ικανότητες και την πείρα της σα μυστική πράκτορας για να διαφύγει τον κίνδυνο, να προστατεύσει τον άντρα της και να παραμείνει ένα βήμα πιο μπροστά από τους συναδέλφους της στη CIA. 

[ Η Αντζελίνα Τζολί, η αποκαλούμενη "θεά των ταινιών δράσης" πρωταγωνιστεί στην ταινία της Columbia Pictures, «Salt», ένα σύγχρονο θρίλερ κατασκοπείας.]

υγ.4. Εξαιρετική Μουσική  σε πολλά σημεία στο έργο...!!

υγ.5. Πρώτη φορά πήγα κινηματογράφο και ήμασταν ΜΟΝΟ 4 άτομα!! Ιδιωτική προβολή κυριολεκτικά!!

υγ.6. Και δεν ήταν μεταμεσονύχτια η προβολή βρε παιδιά!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχει πολλά στο μυαλό του ο κόσμος!

Κι αν το σκεφτείς το σινεμά, είναι λίγο ακριβουτσικο για εξοδο!

Παντως εχω ακουσει κι εγω καλα λογια για την ταινια και ισως...να παω να την δω!

Αλλιως dvd και πολυ μου ειναι!

Μου αρέσει και η Τσολί....εεεε Τζολί ήθελα να πω!

χαχαχαχα

φιλιά

Ianos είπε...

Φιλαρακι αν και εγω ειμαι Μπελουτσικος θα την δω την ταινια αυτη...
Βρε δεν χαιρεσαι που ειχες ολο τον κινηματογραφο για παρτυ σου? καλησπερες!!!

D.Angel είπε...

Καλησπέρα!
Την είδα κι εγώ την ταινία
και αν εξαιρέσεις αυτό το
"Οι Αμερικάνοι καλοί" πάντα
μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα!
Πολύ σασπένς κι απ οτι φαίνεται
θα χει κ συνέχεια!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ