Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Αχ αυτή η ηρεμία σου...!!

Καλησπέρα σας...

Να 'μαι λοιπόν Αθήνα για τις επόμενες 15 μέρες περίπου!! Για διακοπές & για να λύσω οριστικά ένα μικρό θεματάκι που έχω...

Τι έκανα σήμερα;

Μίλησα μετά από καιρό στο τηλέφωνο με την αγαπημένη μου Κικίτσα -πάλι γελούσε ακατάπαυστα η μικρή μου- ακολούθως ύπνος & νωρίς το βράδυ κανονίζω να βγω.

Με ποιον ή με ποια??

Για την Ιφιγένεια πήγαινα στο Γιώργο κατέληξα...

Αυτό το παιδί όσα χρόνια και αν το ξέρω ένα πράγμα μου έχει κάνει εντύπωση, η ηρεμία του.
Πραγματικά το λατρεύω αυτό!!
Λες και έχει ένα ραβδάκι και ηρεμεί τη ψυχή μου & μού δίνει τη δύναμη για να πάω παρακάτω...

Πέρασα πολύ όμορφα μαζί του & κυρίως χαλάρωσα μετά από μια σχετικά δύσκολη μέρα -χάρηκα και με αυτά που έμαθα- & του εύχομαι να γίνει καλύτερος άνθρωπος...

Ώρα τώρα για να πάω στην αγκαλιά του μορφέα...

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Να έχεις καλά κρυμμένη τούτη την ηρεμία & να μου τη μεταφέρεις συχνά πυκνά, το έχω ανάγκη...

υγ.2. Καλώς ήρθες στον κόσμο των σκέψεων μου Γιώργο...

1 σχόλιο:

next_day είπε...

Είναι υπέροχο να έχεις τέτοιους ανθρώπους στην ζωή σου!!!!!
Να έχεις μια όμορφη ημέρα!
Καλημέρα!