Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Μου αρέσει & δε μου αρέσει !!

Καλησπέρα σας...

Ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση για τις 2 προσκλήσεις που έχω για να συμμετέχω σε blog games οπότε ήρθε η στιγμή να δεχτώ, να ευχαριστήσω & ν'απαντήσω στην πρόσκληση του αγαπημένου μου Ιανού.

Το παιχνίδι είναι να πω πέντε πράγματα που μου αρέσουν και πέντε που δεν μου αρέσουν στο χώρο της bloggoσφαιρας...

όποτε ορίστε:


Στο χώρο της "bloggόσφαιρας"...


Μου αρέσει:

1) Το ιδιαίτερο εκείνο συναίσθημα που έχω όταν νιώθω πως ξέρω όλα εκείνα τ' άτομα που γράφουν τις σκέψεις τους στα προσωπικά τους ιστολόγια...

2) Η αίσθηση της "ανθρωπιάς" και του "φιλότιμου" σε όλα τα ιστόλογια για κάποιον που χρειάζεται τη έμπρακτη βοήθεια & τη στήριξη των συναθρώπων του...

3) Λατρεύω να διαβάζω κείμενα ή ποιήματα από άλλους συγγραφείς όπως ακριβώς τα νιώθουν και τη στιγμή που τα νιώθουν

-για τον Γιώργο & τη Δήμητρα το λέω- μιας και έχω διαβάσει πολλά δικά τους
αλλά και γι' άλλους για να μην αφήσω κάποιον παραπονεμένο.

4) Το ν'αλλάζει η διάθεση & η ψυχολογία μου διαβάζοντας μια ανάρτηση και το πόσο καλό μου έκανε εκείνος χωρίς να το ξέρει...

5) Την ανταλλαγή ψυχών και σκέψεων τόσο άμεσα & τόσο δυνατά μέσα από τις λέξεις και από την οπτική γωνία του καθενός μέσα από την επί της ουσίας επικοινωνία του "είναι" και όχι του "φαίνεσθαι".


( το υπερπολύτιμο "δώσε-πάρε" των σκέψεων,συναισθημάτων & ψυχών & γενικότερα των ανθρωπίνων σχέσεων )

 Ωστόσο κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις όπως και η ίδια η ζωή έτσι και σε τούτο τον απέραντο χώρο υπάρχουν κάποια που δε μου αρέσουν...

Έτσι...

Δεν μου αρέσει:

1) Τα ανώνυμα σχόλια που βγάζουν όλη την κακία τους και δείχνει πόσο δειλός είναι αυτός που τα γράφει..

2) Τα συνεχή σχόλια με ερωτικά υπονοούμενα που οδηγούν στη χυδαιότητα...

3) Την αλλαγή γραφής κάποιου με μόνο σκοπό να είναι "αρεστός" σε όσο το δυνατόν περισσότερους για να ικανοποιήσει τον εγωισμό του.

4) Για να βγει μια ωραία ανάρτηση πρέπει να "ξοδέψεις" πολύ χρόνο, που πολλές φορές δεν "έχεις" και ότι μπορεί να παρασυρθεί κάποιος εδώ μέσα & να χάσει το πραγματικό νόημα της ζωής που είναι εκεί έξω.

5) Την εικόνα που δημιουργεί κάποιος για τον εαυτό του μέσα εδώ & την ακολουθεί πιστά παριστάνοντας κάτι που δεν είναι.

 Όπως ορίζουν οι κανόνες του παιχνιδιού τώρα πρέπει να καλέσω πέντε άτομα για ν'απαντήσουν...

Χμ, Χμ...

για να δω...

οι τυχεροί είναι...

GiP, Δήμητρα (Φυσικένια), Μαύρος Ουρανός, The Comet, Hfaistiwnas

(πιστέψτε με δυσκολεύτηκα πολύ για να επιλέξω τα 5 άτομα και μακάρι να γινόταν να επιλέξω πολλά περισσότερα...)

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Μένει ακόμα μια πρόσκληση και έρχεται άμεσα...

υγ.2. Αθήνα, σου έρχομαι, έφτασαν κιόλας οι μέρες!!

υγ.3. Με παρότρυνε ένα πλάσμα να γράψω για την αγάπη μου (το web radio) αλλά δε ξέρω, κομπλάρω γιατί θα φανεί διαφήμιση, κάτι που δε θέλω...

αλλά όποιος θέλει..

Κάθε Πέμπτη βράδυ με βρίσκει στο GHS-Radio ακριβώς στις 22:00 για να σας ταξιδεύω "μουσικά" όπως κάνω εδώ και 4 χρόνια περίπου !!

υγ.4.

Μοίρασε τα χρόνια σαν την τράπουλα
πέτα μου ένα φύλλο έτσι ανάποδα
σα σπαθί να σκίσει το κορμί που πονά.
Ρίξε μου ένα βλέμμα έτσι αδιάφορα
σα γυαλί η ματιά σου την καρδιά πονά
πέτα μου ένα φύλλο έτσι ανάποδα.

ιδιαίτερα αφιερωμένο...

14 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!
Εντάξει όλα τα λες στα συν και τα πλην, το θέμα είναι ότι θα πρέπει να γράψω και εγώ τα δικά μου και δεν θα βρίσκω διαφορετικά από αυτά που έχετε βάλει όσοι παίξατε!!!!
Ανεβαίνεις Αθήνα;;; Τι τυχερός που σαι!!!
Μπράβο που ασχολείσαι με το ράδιο!!! Ακούω ράδιο από το πισί, οπότε κάποια στιγμή θα σε ακούσουμε!
Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει παίξω τα παιχνίδια αυτά μέσα στο ΣΚ που θα κάνει πολύυυυ κρύο!!!
Μια νέα μέρα ξεκινά!!!
Καλημέραααααα!

Ανώνυμος είπε...

Ασε τις ντροπες και διαφημισου!

Ετσι κι αλλιως αν δε το αγαπας θα φανεί!

Αλλα κατι μου λεει πως τα πας περιφημα!

θα το ανακαλυψω το βραδυ!

φιλια

Ianos είπε...

Ηρθα να δω τα αποτελεσματα της προσκλησης μου!!! ;)
Οπως παντα ειναι ανταξια των προσδοκιων μου!!! χε χε!!!
Ολα τα λεφτα ειναι αυτο που γραφεις στο 5...Αυτο να ξερεις ειναι το πιο πολυτιμο απο ολα!!1
"Την ανταλλαγή ψυχών και σκέψεων τόσο άμεσα & τόσο δυνατά μέσα από τις λέξεις και από την οπτική γωνία του καθενός μέσα από την επί της ουσίας επικοινωνία του "είναι" και όχι του "φαίνεσθαι".


( το υπερπολύτιμο "δώσε-πάρε" των σκέψεων,συναισθημάτων & ψυχών & γενικότερα των ανθρωπίνων σχέσεων )"
Πολλες καλησπερες!!! :)

Nothing είπε...

Πρόσκληση!Θα την αποδεχτώ λοιπόν και θα κάνω την ανάρτηση μου όσο πιο σύντομα μπορέσω.
Ευχαριστώ!
p.s.Κάνε διαφήμιση καλέ,τσάμπα είναι!:D

zoyzoy είπε...

Κάπως έτσι είναι και τα δικά μου πρέπει να κάνω ανάρτηση είχαμε την ίδια πρόσκληση.

Καλή επιτυχία στο ραδιόφωνο να'χεις ίσως κάποιο βράδυ να σ'ακούσω!

Καλή εκπομπή για σήμερα!

Marouli είπε...

Καλησπερα! Να'μαι και εγωωωωω!! Αργησα πολυ το ξερω! Ουτε την εκπομπη δεν προλαβα.. Καλως σε βρηκα (το ξεχασα)!!

Ολοι μαζι στην μπλογκοσφαιρα και καπου θα βγουμε..

Μαρουλοφιλακια!

ασωτος γιος είπε...

και γω συμφωνω καλα κανεις και μας λες που κανεις ραδιοφωνο, κοιτα εδω εχουν μπλογκς συγγραφεις που διαφημιζουν το βιβλιο αλλοτε ονομαστικα και αλλοτε εμεσως και καλα με παρατσουκλια
θα σε ακουσω, κατα τα αλλα συμφωνω μαυτα που λες

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα!! όμορφη η εκπομπή σου, θα είμαι εκεί κάθε πέμπτη,κατάφερα και έβαλα και το μπανεράκι!!!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Bαγγέλη....
καλησπέρα.

Σε ευχαριστώ κι εδώ για τα πάντα καλά σου λόγια... μα πολύ σε ευχαριστώ... αληθεια.
Θα με συγχωρήσεις όμως αν δεν παίξω σήμερα?? Ειλικρινά σου το λέω, δεν αισθάνομαι καλά.
Μην κοιτάς πάντα τα χα χα και χου χου. Καμιά φορά είναι πανοπλία...

Τώρα πήρα είδηση και την εκπομπή. Θα σε ακούσω... σίγουρα!

Να είσαι καλά.

Menia είπε...

εγώ πάντως με την εκπομπή σου πέρασα τόσο όμορφα χθες, με πολύ καλή μουσική που θα ήθελα να την έκανες κάθε μέρα. Εννοείται πως θα πρέπει να τη διαφημίζεις.
Ευχαριστώ για τη προσκλησούλα, πάω στο μπλογκ μου και απαντώ!! :))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο κι αληθινό κι αυτό το ποστ σου.Δεν αμφέβαλα για σένα!
Χαίρομαι για όσα γράφεις!
Κι επειδή είμαι λίγο γκάου και εκτός
σε παρακαλώ ρίξε μια υπενθύμιση με σχόλιο την Πέμπτη να σε ακούσω αν είμαι εδώ!

Φιλιά πολλά

D.Angel

Vangel Greko είπε...

Κάθε ένα σχόλιο για μένα είναι ξεχωριστό & σας ευχαριστώ όλους!!

Από τη νέα χρονιά τώρα πια οι εκπομπές ( που τόσο αγαπάω ) & σε όσους θέλουν θ'αφήσω σχόλιο για να με ακούσετε (όσοι θέλετε ξανά λέω)

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και εύχομαι να σας κάνω να περνάτε καλά!!

afroO είπε...

τι ωραία που έδωσες αυτά που σου αρέσουν^_^
όσο για την εκπομπή,είμαι δίπλα κι εγώ!ενημέρωσέ μας πότε και θα ακολουθήσουμε!καλό βράδυ!σκεπαστείτε,έχει κρύοοοοοοοοοοο!! μπρρρρρ

Vangel Greko είπε...

** afoO**

Σ'ευχαριστώ για την τιμή να με ακούσεις!!

Όπως σ'ευχαριστώ και για το σχόλιο!!

Έβαλε κρύο για να νιώσουμε πως έρχονται Χριστούγεννα!!

Τα σέβη μου!!