Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Αθήνα ( μέρος Ι )

Καλησπέρα σας...

Αρκετές μέρες έχω να γράψω το ομολογώ αλλά δεν είναι πάντα στο χέρι μου αυτό...

Πέρασε κιόλας μια βδομάδα που ήρθα Αθήνα  για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές αλλά μου φαίνεται λες και ήταν χτες...

Άτιμε Χρόνε πως κυλάς...

Υπάρχουν στιγμές που "κυλάει" τόσο γρήγορα και το μόνο κάνεις είναι να εύχεσαι να σταματήσει εκείνη τη στιγμή...αλλά μάταια...

Άτιμε Χρόνε πως κυλάς...

Επιπλέον, είμαι στην ευχάριστη θέση ν'ανακοινώσω τη δημοσίευση του 4ου μου άρθρου στην εφημερίδα !!


Χτες το βράδυ το έμαθα και χάρηκα πάρα πολύ!!


(για όσους δεν γνωρίζουν το άρθρο βρίσκεται στην παρακάτω ανάρτηση αν και δημοσιεύτηκε λίγο διαφορετικό!!)


Έπειτα, ήρθα στην Αθήνα και "έφερα" το κρύο και τις συνεχιζόμενες απεργίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς -την τύχη μου μέσα για ταλαιπωρία!!- 


αλλά ότι απεργία και να υπήρχε δεν έχασα την ευκαιρία να πάω στο καινούριο πολυχώρο που βρίσκεται έξω από το μετρό του Αγίου Δημητρίου...

( μου άρεσε εξωτερικά αλλά εσωτερικά το θεωρώ πολύ "μπουκωμένο"... )


Ωστόσο, εδώ στην Αθήνα πέρασα υπέροχες στιγμές μ' ένα ξεχωριστό πλάσμα που ήθελα τόσο να δω και μου "χάρισε" απλόχερα το χαμόγελο του...

Μακάρι να σταματούσε ο χρόνος σ' εκείνες τις στιγμές...


( Ουφ!! Δεν μελαγχολώ γιατί σκέφτομαι ακόμα τα υπέροχα μάτια της... )


Πάμε παρακάτω τώρα...


Κάποιοι καλοί μου φίλοι μ' έψαξαν το Σαββατοκύριακο για να βρεθούμε αλλά δεν κατέστη αυτό δυνατό εξαιτίας μιας έκπληξης που έκανα σ' εκείνο το πλάσμα βρισκόμενος μαζί της & χαρίζοντας της τους χτύπους της καρδιάς μου & μοναδικές αναμνήσεις...


Κλείνοντας τούτη τη "μικρή" ανασκόπηση της βδομάδας, θέλω να την ευχαριστήσω για όσα έχει κάνει για μένα και μ' έχει στηρίξει σε δύσκολες στιγμές μου...


Οι εξορμήσεις στην Αθήνα συνεχίζονται οπότε έρχεται και συνέχεια....


Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Δεν έχω τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο εδώ στην Αθήνα οπότε δείξτε την κατανόηση σας όσον αφορά τις απαντήσεις στα σχόλια σας...

υγ.2.

Είναι η ζωή φτιαγμένη από λάθη
μα στο ταξίδι γίνονται σωστά
κάθε της δρόμος σου διώχνει κι ένα δάκρυ
κάθε φιλί σου φέρνει τη χαρά


Τίποτα δε γίνεται τυχαία
ούτε τα άσχημα, ούτε τα ωραία


Κάθε τι από μόνο του
για να βρει το δρόμο του
θέλει απλά το χρόνο του
κι όλα όσα γεύτηκα
αληθινά ή ψεύτικα
μαζί σου τα ονειρεύτηκα...

(εξαιρετικά αφιερωμένο σε σένα...)

υγ.3. Πήρα και νέα πρόσκληση για blog game και χρωστάω ακόμα μία...

Δε τις ξεχνάω..

υγ.4.

Η κοσμοθεωρία μου αλλάζει σιγά σιγά για μένα όμως και όχι γιατί το θέλουν οι άλλοι...


γιατί στο "δικό" μου κόσμο θέλω να είναι αυτοί που πραγματικά με αγαπούν, μ'εκτιμούν & τους εκτιμώ με πράξεις...

13 σχόλια:

afroO είπε...

να περάσεις υπέεεεεεεεεεεεροχες διακοπέεεεεες!! εσύ ευθύνεσαι για τα ΜΜΜ γκαντεμόσκυλο?(με αγάπη)

απαπαπαπα κοντεύουμε να χάσουμε τη χρονιά μας,η ύλη δε θα βγει ποτέεεεεε!!χαχαχαχ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!:):)

elena porcupine είπε...

Να περνάς έτσι όμορφα Βαγγελάκο μου!!!

Καλά Χριστούγεννα με πολλά χαμόγελα και λίιιγο περισσότερο φαγητό...

Πολλά, πολλά, πολλά φιλιά!!!
(κι ας σε κακομαθαίνω...)

:-)

Hfaistiwnas είπε...

Εσύ φταις για το χαμό στην Αθήνα;;;
απαπαπαπα! Και δεν έχεις και ίντερνετ για να μπορούμε να ξεσπάσουμε πάνω σου! Ειδικά όσοι τραβάνε λούκι εκεί! χαχαχαχα!
Συνέχισε να περνάς καλάαααααα!!
Καλημέρα!

!sweety! είπε...

Καλημέρα,καλημέρα!!!!

Πρώτα απ' όλα να σου ευχηθώ να περάσεις μοναδικές,υπέροχες και άκρως ευτυχισμένες χριστουγεννιάτικες διακοπές!!!

Όντως τρέχει ο άτιμος ο χρόνος!Κι εγώ χθες το βράδυ ήθελα να σταματήσει αλλά που να με ακούσει ο γερο-χρόνος??Τέλος πάντων...Θα 'ρθουν άλλα,πιο ωραία!Πάντα το πιστεύω αυτό!!!

Να περνάς καλά και καλά Χριστούγεννα!!!

next_day είπε...

Να περάσεις υπέροχα καλέ μου!!!!!!!
Και να γεμίζεις πάντα τον κόσμου σου προσεκτικά με ανθρώπους που σε νοιάζονται!
Καλημέρες!

Menia είπε...

τι εγινε? παντρεύεσαι??? ααααα!!!
άντε καλές χριστούγεννες να έχουμε!

Εκείνη.. είπε...

να περάσεις υπέροχα, κι ας γίνεται της Π.... στην Αθήνα!

Καλώς σε βρήκα! ΚΑΙ συγχαρητήρια για το άρθρο σου!!

:)

Statler ή Waldorf είπε...

Kαλως γυρισες στην Αθηνα...ζηλευωωωωω!
Βλεπω πως ηδη περνας φανταστικαααα :)
καλη συνεχεια...και καλες γιορτεεες!

σταλιν

zoyzoy είπε...

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
εύχομαι από καρδιάς
με τ'αγαπημένα σου πρόσωπα!

Με φιλιά θαλασσινά!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Βαγγέλη, χρόνια πολλά σου εύχομαι, με υγεία, ευτυχία, αγάπη. Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και σε αγαπάνε.

Fleur είπε...

Ευχομαι να περασεις τελειες διακοπες!:D
Αγαπαμε Αθηνα.<3 :)

Πω...οντως πολυ ταλαιπωρια με τα Μεσα μαζικης μεταφορας.
Ηθελα να παω φροντ. και δεν μπορουσα.:P

αχ...ο χρονος ωρες ωρες κυλαει τοσο γρηγορα.:(

ββ!

{_kikh_} είπε...

Να σκέφτεσαι πάντα τις ωραίες στιγμές και που ξέρεις.. Μπορεί να έρθουν και άλλες σαν και αυτές που έζησες!!!

Καλά Χριστούγεννα Κολλητάκι!!

Σ'αγαπάω πολύ!!

Να περάσεις καλά!!

Φιλιά!!

Vangel Greko είπε...

** afroO **

Όποιος έχει διαβάσματα να μη βγαίνει τόσο!! :-Ρ :-Ρ

Αυτό το "με αγάπη" με σκλάβωσε!!

Εύχομαι τα καλύτερα -ειδικά τώρα που παίρνεις τα πάνω σου- αλλά πάνω απ'όλα υγεία!!

** porcupine **

Όχι άλλο φαγητό!! Έχω φάει τόσο πολύ που μια μικρή αποτοξίνωση καλό μου κάνει!!

Τόσο αισιόδοξο πλάσμα που είσαι χαίρομαι να με κακομαθαίνεις!!

Υγεία πάνω απ'όλα!!

** Hfaistiwnas **

Μα τι καλός που είσαι!! :-Ρ :-Ρ

Δε φταίω εγώ για το χαμό με τα ΜΜΜ οπότε εσύ φταις άρα εσένα πρέπει να κυνηγάμε κι ας είσαι μακριά από την Αθήνα!!

(πολλά γέλια!!)

** !sweety! **

Σ'ευχαριστώ πολύ αστεράκι για τις ευχές σου!!
Μ'αρέσει απίστευτα πολύ η αισιοδοξία σου & η θετική σου αύρα!!
Συνέχισε να χαμογελάς!!

** next_day **

Με αφήσες άφωνο και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

Τις θερμές μου ευχές από καρδιάς γεμάτες με υγεία για το 2011!!

** Μ. **

Φυσικά και ΟΧΙ!!

Από τώρα;

Μικρός είμαι!! Μετά τα 30!!

Ευχαριστώ για τις ευχές και να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς!!

** Εκείνη...**

Με τιμούν τα καλά σου λόγια και σ'ευχαριστώ!!

Δε λέμε κακιές λεξούλες!!

Απλά ΧΑΟΣ στις απεργίες η Αθήνα!!

** Στάλιν **

Θες να έρθω εγώ εκεί που είσαι και εσύ στην Αθήνα;

Μ' έναν όρο όμως!!

Να πας στη σχολή μου να την τελειώσεις αλλά εγώ να ΜΗΝ πάω στη δική σου!!

Σ'ευχαριστώ για τις ευχές & σου εύχομαι Χρόνια Δημιουργικά γεμάτα υγεία και αισιοδοξία για το 2011!!

** zoyzoy **

Ευχαριστώ για τις ευχές & είναι τιμή μου που σε γνώρισα!!

Είσαι εξαιρετική!!

** Δήμητρα (φυσικένια)**

Σ'ευχαριστώ και να είσαι καλά όχι μόνο εσύ αλλά και η οικογένεια σου!!

Αντεύχομαι ακριβώς την ίδια ευχή από τα βάθη της καρδιάς μου!!

** Fleur **

Σ'ευχαριστώ φατσάκι!!

Να περνάς υπέροχα και να συνεχίζεις να γράφεις τόσο ιδιαίτερα και μοναδικά όπως ακριβώς τα ζεις!!

** {_kikh_} **

Τι να πω για σένα;

Είναι τιμή μου να σ' έχω στη ζωή μου & η αγάπη & η εκτίμηση σου!!

Να χαμογελάς & να ξέρεις πως η ψυχή μου και η σκέψη μου είναι εκεί μαζί σου!!

Σ'ευχαριστώ και από εδώ για τις ευχές σου!!