Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Σάββατο βράδυ...

Καλησπέρα σας…

Φτάσαμε το πρώτο δεκαήμερο του Δεκέμβρη για να νιώσουμε κρύο και χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες μιας και κοντέψαμε να κάνουμε Χριστούγεννα στις παραλίες και όχι με αναμμένα τα τζάκια.

Έτσι λοιπόν, εδώ στα Χανιά άρχισε να βρέχει –δε το λες βροχή αυτό αλλά άνοιξαν οι ουρανοί και πέφτουν τα πάντα από βροχές μέχρι αστραπές, βροντές, κεραυνοί & χαλάζι & χιόνι (!!!!)- από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι και απόψε τουλάχιστον.

Ξύπνησα και εγώ νωρίς το πρωί ( καλά 1 το μεσημέρι δε το λες πρωί ) και είπα να ντυθώ και να πάω στην εστία να φάω μιας και είχα μια πείνα απίστευτη (εμ η «zoyzoy» δε στέλνει κάνα πακέτο) !!

Τι το ‘θελα;

Με το που βγήκα –με το μισό μάτι ανοικτό- πάγωσα ολόκληρος & ένιωσα την υγρασία να τρυπάει το κορμί μου. Ψιθύρισα κάτι «γαλλικά» και προσπάθησα με κάθε τρόπο να ζεστάνω τα χέρια μου αλλά δεν το κατάφερα.

Φτάνοντας στη στάση ευχόμουν να έρθει γρήγορα το λεωφορείο (μανιβέλα με ρόδες το αποκαλώ εγώ) για να μη γίνω παγάκι και μου ρίχνουν νερό για να λιώσω!!

Σιγά που θα με θέλει εμένα η τύχη και δη μόλις έχω ξυπνήσει!!
Όχι μόνο δεν ερχόταν αλλά έπιασε και μια δυνατή μπόρα για να ξυπνήσω μια και καλή και να ξαναρχίσω φωναχτά πια τα «γαλλικά» μου!!
Τελικά, με κάνα 10λεπτο καθυστέρηση ήρθε το λεωφορείο & πήγα να φάω σα παιδί και εγώ («zoyzoy» ξεκίνα το μαγείρεμα θα έχουμε κάνα θύμα μέχρι να τελειώσει ο χειμώνας!! )
Αφού γύρισα σπίτι και ξεκουράστηκα είπα να βγω για καφέ γιατί δεν την πάλευα ούτε με τις εργασίες ούτε με την κλεισούρα –κι ας είχε κρύο έξω την τύχη μου μέσα- !!

Πέρασα ωραία στον καφέ αλλά έπρεπε να γυρίσω νωρίς σπίτι γιατί η κακοκαιρία εντείνονταν κάτι μεταξύ χιονιού και χαλαζιού έπεσε πάντως εντός πόλης.

Φτάνοντας σπίτι και ανοίγοντας το χαζοκούτι (βλέπε σε απλά ελληνικά τηλεόραση) έπεσα πάνω σε 2 άκρως ενδιαφέρουσα προγράμματα, στον άλφα (alpha) & στο άλτερ (alter).

Όσο τα παρακολουθούσα τόσο συνειδητοποιούσα την έλλειψη ποιότητας κατά τη φετινή τηλεοπτική περίοδο και αναλογιζόμουν την πληθώρα των εκπομπών κατά τα προηγούμενα χρόνια.

Τόσο η συνέντευξη-προώθηση του καινούριου δίσκου του Γιάννη Πάριου όσο και η εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου μου άφησαν μια πολύ ευχάριστη «γεύση» σ’ ένα ιδιαίτερο για μένα βράδυ.

Σας προτείνω να παρακολουθείτε τον κύριο Κωστόπουλο μιας και έχει το «πακέτο» για την τηλεόραση & λέει αρκετές & ωμές αλήθειες  στην εκπομπή του αλλά έχει και ένα πολύ ωραίο συγκρότημα για να σπάει η «κουβέντα» με τους καλεσμένους του.

Όσο για τον Γιάννη Πάριο, νομίζω πως είμαι αναρμόδιος να κρίνω τη συνέντευξη του αλλά έμαθα πως όταν προσπαθείς για κάτι τότε και η τύχη μπορεί σε βοηθήσει άσχετα που στην Ελλάδα κρίνονται όλα εκ του αποτελέσματος.

Κλείνοντας, να σας προτείνω να βλέπετε τις λίγες αξιόλογες εκπομπές που υπάρχουν φέτος όπως η «μηχανή του χρόνου», οι πρωταγωνιστές, η «Cinemania», το «έχει γούστο» και να σταματήσετε να κράζετε ότι δε σας αρέσει

Ο τηλεθεατής έχει δύναμη πιο μεγάλη από τους διαφημιστές και δε το ξέρει…

Σας χαιρετώ προσωρινά…

ΥΓ.  Μακάρι να μπορούσα να γνωρίσω πολλούς από εσάς & να μάθω μέσα από τις εμπειρίες σας!!

ΥΓ.2.  «Χριστούγεννα σε φόντο γκρι» ολοκληρώνεται με ταχείς ρυθμούς και έρχεται και εδώ…

ΥΓ.3.  Χριστούγεννα σημαίνει η γέννηση του Χριστού με τον τρόπο που έγινε όπως γνωρίζουμε όλοι μας & όχι διασκέδαση, κρεπάλη & υπερκαταναλωτισμός…

ΥΓ.4.

Ένα δώρο για σένα
Για να θυμάσαι
Όπου και να ‘σαι πως σ’ αγαπώ
Τα ηχεία στο τέρμα
Κάτω τα τείχη
Ότι και αν τύχει για σένα θα ζω
Ένα δώρο για σένα… το τραγούδι αυτό

αφιερωμένο...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ριχό, ασύντακτο, ασαφές, μονοδιάστατο

Hfaistiwnas είπε...

Τα γαλλικά δίνουν άλλη έμφαση στο βρίσιμο! χαχα!!!
Συμφωνώ! Τηλέόραση σπάνια πια, καμιά ταινία και αν ..
Πάριο δεν μπορώ να ακούσω, γιατί άραγε;
Λίγες οι εκπομπές που μπορείς να δεις αυτή είναι η αλήθεια.. ευτυχώς δεν την έχω πολύ ανάγκη πια.. με απομάκρυνε με όσα συμβαίνουν..
Γκρι; Τι γκρι; Σωστά, ας μείνουμε στα λογικά πλαίσια κρεπάλης .. έχουν συναίσθημα αυτές οι γιορτές..
Υπερκαταναλωτισμός; Με τι μάνει;??
Γνωστό τραγούδι, νομίζω ακούγεται τώρα τελευταία;
Απορώ γιατί μερικοί που δεν τους αρέσει αυτό που διαβάζουν, κάθονται και το διαβάζουν, και δεν φτάνει αυτό, το σχολιάζουν κιόλας.. τσ τσ τσ....

Besixdouze είπε...

Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν παρακολουθώ ελληνική τηλεόραση. Αν και μερικές εκπομπές όπως οι Πρωταγωνιστές μου λείπουν πολύ!

Είδατε χιόνι και στη Κρήτη λοιπόν! Αποκλείστηκαν και κάποια χωριά έμαθα! Όντως καλύτερα από τους 20 βαθμούς, λίγο ακόμη και θα κάνατε πρωτοχρονιά με μαγιώ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Η τβ έχει κλείσει προ πολλού, όχι δεν θα ξαναμπώ σε πειρασμό να την σπάσω, έδωσα ένα σκασμό λεφτά άλλωστε να την αποκτήσω, προτιμώ να την βλέπω σαν κάδρο..
καλημέρα καλή βδομάδα...

Ανώνυμος είπε...

αχ χίλια συγγνώμη..δεν ήξερα ότι ο σχολιασμός αφορά μόνο θετική κριτική..

..η δήθεν κουλτόυρα - και πόσο μάλλον όταν δεν μπορείς να την υποστηρίξεις - είναι πραγματικά εμετική..

D.Angel είπε...

Από που ν αρχίσω;;;
Ε λοιπον θ αρχίσω απ το πρώτο αγενέστατο ανώνυμο σχόλιο το οποίο στη θέση σου θα διέγραφα! Οχι γιατί δεν δέχομαι την κριτική! Αλλά γιατί δεν δέχομαι την ανώνυμη κριτική!
Αν δεν σας αρέσουν τα ανάλαφρα και αληθινά ποστ, ελάτε να αναλύσουμε Κούντερα! Χα χα χα χα χα

Χα χα χα χα χα χα
Ακόμα γελάω με τη μαλακία που πεταξα αλλά τουλάχιστον την πέταξα με κάποιο όνομα! Χα χα χα χα

Vangel μου μη μασάς!
Συνέχισε τα γαλλικά και το πιάνο!
Εχουν και τα καλά τους!
Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σοβαρευτώ, ακόμα γελάω!

Χτύπα ένα ρακόμελο και δυο τρεις μυζηθρόπιτες γιατί αμα περιμένεις να σου στείλει η Zoyzoy, θα περιμένεις καιρό! Ασε που είναι κ δεμένα τα πλοία στα λιμάνια! Ε δε λέει! Από τηλεόραση, βλέπω φανατικά singles k νησί και καμιά ταινία στις 9 ή στις 11...Τπτ άλλο!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Περιμένω την υπενθύμιση!

Σμουατςςςςςςςςςς

Fleur είπε...

Οντως πολυ κρυο το Σαββατο και εδω στην Αθηνα.:P
Μου αρεσει που σε καθε σου αναρτηση αφιερωνεις και κατι στο τελος!:)

Ανώνυμος είπε...

Τι κοινό έχει ο ανώνυμος υβριστής blogger με το φίλαθλο που έδειξε το μεσαίο δάχτυλό του στον Μέσι;

...Και οι δύο εκμεταλλεύθηκαν την ευκαιρία για να δείξουν σε όλο τον κόσμο για ποιο λόγο κανείς γύρω τους δεν έδωσε ποτέ σημασία σε αυτά που έλεγαν

Με αγάπη

zoyzoy είπε...

Για να μάθεις κανένα μακαρόνι να βράζεις χλωμό το βλέπω μη μου μείνεις αραχνοΰφαντος απ'την πείνα!

Δώσε στίγματα να στείλω απ'τα φρέσκα σήμερα έλιωσα στην κουζίνα έχει γενέθλια ο μεγάλος και θα'ρθουν 7-8φίλοι να πιούν ένα κρασί!
Έλα μια βόλτα για μεζεδάκι:))

Τα θαλασσινά μου φιλιά!!

ntin ntin tingintagkas είπε...

Λοιπον καταρχας ωραιο το ποστ

Δευτερον εμεινα εκπληκτος για το σχολιο του ανωνυμου, και απλα κριμα για την ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ μονοδιαστατη αποψη.

Ολες οι γνωμες σεβαστες απλα με λιγο ΤΑΚΤ και με ΣΕΒΑΣΜΙΟ τροπο διατυπωμενες, δεν βλαπτουν

ΥΓ. οι δυο παραπανω λεξεις με ΚΑΠΣ ΛΟΚ εχω την αισθηση οτι λειπουν στο πολυ μεγαλο ποσοστο απο το κοσμο μας. Το λεω αφορμομενος οχι μονο απο το παραπανω << event >>, αλλα απο οτι βλεπω γυρω μου.. χμμ

DJ Mick.R ( Ραφαήλ Μιχαηλιδης )

Vangel Greko είπε...

(Επειδή πάντα απαντάω σε όλα τα σχόλια λόγω του σεβασμού μου στον καθένα που "ξόδεψε" λίγο από το χρόνο του για να με διαβάσει ας ξεκινήσω...)

** Ανώνυμε/ανώνυμη **

Δέχομαι την καλοπροαίρετη κριτική όταν γίνεται ενυπόγραφα και όχι όταν τα σχόλια "βγάζουν" κακία...

(το γράφω άλλωστε και πιο κάτω τι μ'ενοχλεί στα blogs...)

** Hfaistiwnas **

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο με κάλυψες πλήρως και ειδικά στο τέλος του!!

** Besixdouze **

Πρώτη φορά σε βλέπω στο "σπιτάκι" μου !!

Καλώς ήρθες & εύχομαι να σου αρέσει εδώ πέρα...

Βλέπω λίγο τηλεόραση τώρα πια...

** ΦΟΥΛΗ **

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου & καλώς σε βρήκα στο "σπιτάκι" μου!!

Όντως παλιά το ν'αγοράσεις τηλεόραση ήταν πολυτέλεια!!

** D.Angel **

Απλά με ανέβασε το σχόλιο σου & γελούσα και εγώ...

Ένας από τους λόγους που σε συμπαθώ πολύ εδώ "μέσα"!!

Όσο για τον Κούντερα δεν τον ήξερα τον κύριο μου τον ανέφεραν τυχαία!!

Αλλά δεν έχω διαβάσει κάποιο βιβλίο του θες να μου δανείσεις;

Μετά να τον αναλύσουμε όσο θες!!

** Fleur **

Πάντα μου αρέσει ν'αφιερώνω στίχους από αγαπημένα μου τραγούδια...

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!


** Ifigeneia **

Τα σχόλια περιττά...

σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

** zoyzoy **

ΑΑΑΑΑΑΧ!!

Τυχεροί οι άντρες σου!!

Να έρθω για βόλτα;

Αμε!! Στείλε μου το ελικόπτερο σου & έφτασα!!

** Rafail **

Συμφωνώ απόλυτα με την επισήμανση που κάνεις!!

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

Besixdouze είπε...

Καλώς σε βρήκα! Ευχαριστώ πολύ!

Vangel Greko είπε...

** Βesixdouze **

Νυχτοπούλι & εσύ!!