Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Αθήνα ( Μέρος ΙΙ )

Καλησπέρα σας...

Πέρασαν και τα Χριστούγεννα...

Τελευταία βδομάδα του 2010 αυτή που διανύουμε και συνεχίζω τις εξορμήσεις στην αγαπημένη μου Αθήνα !!

Σήμερα λοιπόν, βρέθηκα μ'ένα υπέροχο άτομο που είχα να το δω πάρα πολύ καιρό και μου είχε λείψει πάρα πολύ -μα πόσα γεγονότα είχαν συμβεί στη ζωή και των δυο μας από την τελευταία φορά που είχαμε πάει για καφέ στο Θησείο!!- και πέρασα πάρα πολύ όμορφα!!

Ο χρόνος κύλησε τόσο γρήγορα & γεμάτα που δεν ήθελα να αποχαιρετιστούμε !!

Αν γινόταν και η έκπληξη που ήθελα για να χαμογελάσει πλατιά θα ήταν όλα εξαιρετικά!!
αλλά δεν μου "έκατσε" αυτή τη φορά...

Έπειτα, χτες το βράδυ βρέθηκα με δυο αγαπημένους μου φίλους και πήγαμε Κεραμεικό για μπύρα όπου και εκεί πέρασα εξαιρετικά και επιπλέον γέλασα πάρα πολύ!!

Αυτό το ντουέτο είναι απλά απολαυστικό και με απίστευτο χιούμορ!!

-κανονίζω και για θέατρο με το ένα από τα δυο άτομα μιας και της αρέσει όπως και εμένα και ελπίζω να της αρέσει & η παράσταση που της πρότεινα να δούμε!!-


Μου αρέσει τόσο πολύ να περνάω το ελεύθερο χρόνο μου με ανθρώπους που αγαπώ, εκτιμώ και σέβομαι και γνωρίζω και είναι αμοιβαία τα αισθήματα...

Είμαι περήφανος για τους φίλους που έχω επιλέξει...

Τέλος, η αίσθηση  που έχεις κοιτάζοντας μέσα από τα τζάμια του ηλεκτρικού τα στολισμένα μαγαζιά είναι τόσο ιδιαίτερη και υπέροχη...

νιώθεις μια θετική αύρα και μια αισιοδοξία για το μέλλον παρόλο τις δύσκολες μέρες που διανύουμε με τα όσα συμβαίνουν είτε συνολικά είτε ατομικά...

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Η εκπομπή της Πέμπτης στο GHS-Radio δε θα γίνει λόγω της παρουσίας μου στην Αθήνα για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές μου.

Ραντεβού στις 13/01/11 με την πρώτη εκπομπή της νέας χρονιάς!!


Μη τη χάσει κανείς!!

υγ.2.

I would fly you to the moon and back
If you'll be if you'll be my baby
Got a ticket for a world where
we belong
So would you be my baby
Ooh-ooh
 
I'll be your dream, I'll be your wish I'll be your fantasy. 
I'll be your hope, I'll be your love be everything that you need.
I love you more with every breath truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful 'cause I'm counting on a new beginning.
A reason for living. A deeper meaning. Yeah..

I wanna stand with you on a mountain,
I wanna bathe with you in the sea.
I wanna lay like this forever,
Until the sky falls down over me. 
(αφιερωμένο...)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχομαι κ τις επόμενες μέρες που θα ρθουν
να περάσεις το ίδιο υπέροχα!!!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου

D.Angel

Hfaistiwnas είπε...

Πωπω κομματάρα είναι!!!
Η αίσθηση από το ηλεκτρικό και ακόμη και όταν περπατάς είναι υπέροχη.. ειδικά εκεί..
Αδυναμίες!!!
Τους φίλους τους αγαπάμε, είναι δικοί μας, κομμάτι μας..
13-1, αν το θυμηθώ οκ!!!
Καλό βράδυ!!!

next_day είπε...

Καλέ μου,
να συνεχίσεις να περνάς το ίδιο όμορφα όλες τις εβδομάδες του νέου χρόνου που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς!
Καλή Χρονιά να έχουμε!
Σε φιλώ γλυκά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να ει σαι καλά και να περάσεις ακόμα πιο όμορφα!!
Καλή χρονιά να έχεις..


ΥΓ στο προηγούμενο μου ποστ έχει γράμμα πέρασε αν θες..

Ανώνυμος είπε...

Πέρνα ετσι όμορφα και θα κανεις κι εκπομπη του χρονου πια!

φιλιά πολλά αρρωστιαρικα!

Fleur είπε...

Πολυ αισιοδοξη αναρτηση και ετσι πρεπει! :D
Χαχ,εγω σημερα ημουν Θησειο.<3

Marouli είπε...

Το τραγουδι ειναι λατρεμενο μου!!!!
Οι βολτες με αγαπημενα προσωπα ειναι μικρες σταγονες απολυτης ευτυχιας! Δεν συμφωνεις?

Καλη χρονια να εχουμε και θα εχουμε!

Μαρουλοφιλακια!

Vangel Greko είπε...

** D.Angel **

Ευχαριστώ για την επίσκεψη & προσπαθώ να περνάω πάντα όμορφα όταν έχω όμορφους ανθρώπους στην ψυχή υπέροχο αγγελάκι!!

** Hfaistiwnas **

"Τους φίλους τους αγαπάμε, είναι δικοί μας, κομμάτι μας.. "

Είσαι ακριβώς μέσα στο μυαλό μου!!

Το τραγούδι το ξέρω χρόνια και το αγαπάω και το ακούω ταξιδεύοντας "μέσα" από αυτό...

Όσο για την εκπομπή, αν είσαι στο ιστολόγιο σου θα δεις σχόλιο, αλλιώς στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!!

Ευχαριστώ για την επίσκεψη

&

η ευχή μου για τη νέα χρονιά είναι υγεία, χαμόγελο, υπομονή & δημιουργία!!

** next_day **

Καλώς την ανατρεπτική "ποτέ δε γράφω αυτά που θέλω γιατί πάντα κάτι μου τ'ανατρέπει" !!

Η ευχή μου είναι η ίδια όπως και στον Ηφ "από πάνω" σου!!

"Η ευχή μου για τη νέα χρονιά
είναι υγεία, χαμόγελο, υπομονή & δημιουργία!!"



** ΦΟΥΛΗ **

Το "δωράκι" σου κοσμεί ήδη το ιστολόγιο μου & σ'ευχαριστώ και από εδώ!!

Το νέο χρόνο ετοιμάζεται μια
αλλαγή
...

Λεπτόμερειες προσεχώς!!

Να περάσεις όμορφα & να χαμογελάς γεμάτη υγεία & υπομονή!!


** Coula **

Φίλα με εσύ αλλά αν αρρωστήσω πριν την εξεταστική έχει
τιμωρία για σένα!!

Σκυλάδικα επί 2 σερί ώρες για σένα βρε!! :-Ρ :-Ρ


Σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και η πιο θερμή και αληθινή μου ευχή για το 2011 για σένα!!

(ότι επιθυμείς πιο πολύ να γίνει πράξη!!)



** Fleur **

Πάντα μου αρέσει να διαβάζω σχόλια από εξελισσόμενα πλάσματα όπως εσύ!!

Να χαμογελάς & να κάνεις τον κόσμο καλύτερο!!

με υγεία & ότι άλλο επιθυμείς εσύ για σένα!!

(όχι όμως υλικό αγαθό!!)



** Marouli **

Συμφωνώ απόλυτα και μακάρι πάντα να περιτριγυρίζεσαι από αγαπήμενα σου άτομα!!

Δημιουργική χρονιά με χαμόγελο & αισιοδοξία!!

Μπουκλα είπε...

Τέλος, η αίσθηση που έχεις κοιτάζοντας μέσα από τα τζάμια του ηλεκτρικού τα στολισμένα μαγαζιά είναι τόσο ιδιαίτερη και υπέροχη...

νιώθεις μια θετική αύρα και μια αισιοδοξία για το μέλλον παρόλο τις δύσκολες μέρες που διανύουμε με τα όσα συμβαίνουν είτε συνολικά είτε ατομικά...

[με καλυψες.ευχαριστω!!]

D.Angel είπε...

Ευχομαι ολόψυχα καλή χρονιά
Αγάπη, υγεία κ ευτυχία να ακολουθήσουν
το 2011 κι όλα τα άσχημα να φύγουν μαζί με το 2010! Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιααααα